lokowanie produktu Magdalena Ogórek odpowiada na zarzuty o lokowanie produktu: Nie prowadzę działań promocyjnych żadnych firm Magdalena Ogórek odpowiedziała na wyciągnięty przez Hannę Lis zarzut, jakoby podobnie jak zawieszona z tego powodu przez TVP Joanna Racewicz, praktykowała w swoich mediach społecznościowych lokowanie produktu. Lis wytyka Ogórek lokowanie produktu: Przypomnijcie mi, za co Aśka Racewicz straciła pracę w TVP? Magdalena Ogórek na swoim Instagramie zamieszcza zdjęcia, na których zaznacza jakich producentów ubrania i dodatki ma na sobie. Zdaniem Hanny Lis, takie praktyki niczym nie różnią się od tego, za co pracę w TVP straciła Joanna Racewicz. Giertych o sesji premier Kopacz w Vivie: Premier nie jest od tego, żeby lokować produkt To się nazywa lokowanie produktu, a premier nie jest od tego, żeby lokować produkt. Ewa Kopacz powinna wyciągnąć konsekwencje wobec osób odpowiedzialnych za tę sytuację – powiedział Roman Giertych w Radiu ZET, zapytany przez Monikę Olejnik o sesję zdjęciową Ewy Kopacz w magazynie „Viva”, przy której zapisane są adresy sklepów, które wypożyczyły ubrania, meble, dywany i artykuły papiernicze do sesji. Reklama TVP zapłaci 100 tys. kary za reklamę smalczyku roślinnego w "Klanie" i autopromocję Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła decyzję o nałożeniu na Telewizję Polską kary w wysokości 100 tys. zł, za nadmierne lokowanie produktu oraz niezgodną z przepisami autopromocję. Wpadka Hanny Lis. Paczka papierosów w "Panoramie" Podczas wtorkowego wydania "Panoramy", Hanna Lis zaliczyła dużą wpadkę. Gdy dziennikarka prezentowała informacje, na stole, w widocznym miejscu leżała paczka papierosów znanej marki. Reklama Product placement zalał polską telewizję. Stacje lokują, ile wlezie Ponad 200 godzin czasu antenowego czterech największych kanałów zajmował w 2013 r. product placement. Z szacunków Pentagon Research dla DGP wynika, że wydatki na lokowanie przekroczyły 150 mln zł. Product placement, którego twórcy powinni się wstydzić. GALERIA Skuteczny product placement powinien byś subtelny - nie może razić ani denerwować widza. To jednak tylko teoria, która z praktyką ma niewiele wspólnego. Wybraliśmy kilka przykładów najbardziej nachalnego lokowania produktu. Zgłoś błąd na stronie Drukuj Newsletter Skopiuj link Przejdź do strony głównej