• Agrest na zdrowie!
    Najzdrowszy i najsmaczniejszy jest właśnie teraz - w lipcu. Zajadaj się nim do woli i korzystaj z jego właściwości. Nie dość, że zapomnisz o kłopotach trawiennych, to i wzmocnisz serce, oczy, a nawet ukoisz skołatane nerwy.
  • Sok marchewkowy
    Zima nie jest ulubioną porą roku dla naszych oczu. Mróz, wiatr, niskie temperatury oraz ograniczona w świeże owoce i warzywa dieta zdecydowanie nie sprzyjają dobrej kondycji narządu wzroku. Co powinniśmy jeść zimą, aby wspomóc funkcjonowanie układu wzrokowego?
  • Jajka
    Jajka to niedoceniony składnik naszej diety. Niesłusznie uważa się, że to one są źródłem złego cholesterolu. Powinny być obowiązkowym składnikiem diety każdego miłośnika sportu, ponieważ białko oraz witaminy budują mięśnie i dodają siły. Oto 6 powodów, dla których nie może zabraknąć ich w waszej diecie.
  • Jak dbać o dobry wzrok?
    Osoby, które cieszą się dobrym wzrokiem zazwyczaj nie zwracają uwagi na potencjalne zagrożenia, mogące skutkować pogorszeniem jakości widzenia. Niestety, kiedy pojawia się problem z widzeniem, często konieczne jest zastosowanie szkieł kontaktowych lub okularów. Warto więc zastanowić się wcześniej, co zrobić, aby ograniczyć ryzyko pogorszenia się wzroku i jak cieszyć się jego dobrym stanem jak najdłużej.
  • Oko
    Jeśli chcesz mieć dobry wzrok do późnej starości, zadbaj o to, by w twojej diecie nie zabrakło luteiny.
  • Pożywne śniadanie
    Sadzone, na miękko i twardo albo w omlecie... Nie żałuj sobie jajek, jeśli chcesz cieszyc się dobrą pamięcią - przekonują amerykańscy naukowcy.
  • Regularnie badaj oczy. Możesz ocalić wzrok
    Ta choroba rozwija się podstępnie, a może odebrać wzrok w ciągu kilku miesięcy. Milion Polaków cierpi na zwyrodnienie plamki żółtej związane z wiekiem, ale wielu z nich dowiaduje się o tym za późno. Wszystko przez to, że nie badają regularnie swoich oczu.