• Mary-Kate i Ashley Olsen
    Mimo, że nie mają modowego wykształcenia, przebojem wzięły świat mody. Mary-Kate i Ashley Olsen nie dość, że zgarnęły kilka tegorocznych, prestiżowych wyróżnień, to z sukcesem wprowadziły nową, trzecią już markę odzieżową. Markę StyleMint od słynnych sióstr pokochały już gwiazdy – między innymi Chloe Moretz i Dakota Fanning.
  • Dziewczynka z biżuterią
    Po całym ciągu afer z toksycznymi zabawkami dla dzieci czas na kolejny skandal ze szkodliwymi akcesoriami. Tym razem na cenzurowanym znalazła się dziecięca biżuteria. Jak się okazuje, wiele z tych ozdób zawiera niebezpieczne dla zdrowia metale ciężkie. Problem dotyczy oferty najpopularniejszych „sieciówek”.
  • Sklep sieciowej marki H & M
    Polskie marki modowe nie mają dziś łatwo, jednak wiele z nich radzi sobie doskonale – przekonuje komentatorka Joanna Bajończyk i dodaje, że niepotrzebnie demonizujemy tak zwane „sieciówki”.
  • Kate Middleton, księżna Cambridge z księciem Williamem
    Osobistości show-biznesu, arystokracji i polityki mają wielką moc promowania projektantów, marek i domów mody. Kate Middleton z przytupem weszła w świat wielkiej mody i już stała się – niezamierzoną – ambasadorką jednej z odzieżowych marek.
  • Prezentacja kolekcji „46664” firmowanej przez Nelsona Mandelę
    Fundacja Nelsona Mandeli wkroczyła do świata mody. W tym tygodniu premierę miała linia odzieżowa o nazwie "46664", czyli oznaczona więziennym numerem Mandeli z celi w Robben Island Prison. Dochód ze sprzedaży kolekcji przeznaczony zostanie na walkę z HIV i AIDS.
  • Początek roku szkolnego pod krawatem? Czemu nie!
    Idealny nie tylko do biura, nie tylko dla prawników i nie tylko dla studentów. Bez ograniczeń wiekowych, a nawet płci. Dla chłopców - klasyczny, dla dziewczyn - z przymrużeniem oka. Krawat może być modnym dodatkiem do stroju na rozpoczęcie roku szkolnego.