Mercedes GLC NOWY Mercedes GLC Coupe wjeżdża do Polski. Będzie elektryzować Mercedes GLC to najpopularniejszy model niemieckiej marki na świcie. Druga generacja tego SUV-a zadebiutowała w ubiegłym roku w wersji z klasycznym nadwoziem. Teraz koncern prezentuje jej usportowioną odmianę Coupe. Zobaczcie, co ma do zaoferowania. Zapłać samochodem jak telefonem – w Mercedesie to już możliwe Mercedes i Visa uruchomili w Niemczech usługę, w ramach której już teraz można poprzez płatność autoryzowaną poprzez odcisk palca odblokować sobie np. dodatkowe wyposażenie w aucie. Za niebawem ma być też możliwe płacenie np. za paliwo lub myjnię, a usługa ma zostać rozszerzona o inne rynki Mercedes rozbił bank w Polsce. Maybach sprzedaje się na pniu Mercedes GLC to najpopularniejszy model niemieckiej marki nad Wisłą. Do tego Polska jest trzecim co do wielkości europejskim rynkiem sprzedaży dla Klasy S oraz drugim dla hiperluksusowych modeli Mercedes-Maybach. Z kolei maszyny Mercedes-AMG i terenowa klasa G biją rekordy. A nowy Mercedes klasy E już nadciąga, będzie też pierwszy elektryczny Maybach… Reklama Nowy Mercedes GLC wjechał do Polski. Tylko jedna rzecz nie wyszła Niemcom Nowy Mercedes GLC ma przed sobą bardzo trudne wyzwanie. Dotychczasowe wcielenie modelu okazało się hitem, który szybko wspiął się na szczyt listy motoryzacyjnych przebojów. Na całym świecie sprzedano 2,6 mln egzemplarzy, a od dwóch lat GLC nie schodzi ze szczytu rankingu sprzedaży marki spod znaku gwiazdy. W nasze ręce trafił GLC drugiej generacji. Sprawdzamy, czy "gwiazdorzenie" w przypadku tego modelu jest uzasadnione. Nowy Mercedes GLC to techniczna rewolucja. Diesel numerem popisowym Mercedes GLC nowej generacji jest dłuższy o 6 cm od poprzednika. Bagażnik zyskał 50 l, przybyło też miejsca w kabinie. Na pokładzie styl i ekran multimediów znany z klasy S. GLC jako jedyny oferuje hybrydę plug-in z silnikiem Diesla; na prądzie przejeżdża ponad 100 km. I to nie koniec popisów niemieckich inżynierów… Reklama Mazda CX-60 zaskoczy wartością po 60 tys. km. BMW i Audi w pokonanym polu Mazda CX-60 zaskoczyła pod względem utraty wartości. Na potrzeby najnowszego raportu analitycy Eurotax prześwietlili też SUV-y marek niemieckich oraz Volvo. Założyli przy tym 3 lata eksploatacji i przebieg na poziomie 60 tys. km. Wyniki? Zgłoś błąd na stronie Drukuj Newsletter Skopiuj link Przejdź do strony głównej