• Millenialsi
    Pewni siebie, aktywni zawodowo, otwarci na nowe technologie – tak w skrócie można określić pokolenie Y, które wkracza na rynek mieszkaniowy i odgrywa na nim coraz ważniejszą rolę. Biorąc pod uwagę ich dużą liczebność (niemal 11 milionów) oraz łatwość podejmowania decyzji zakupowych, obecnie stanowią dla deweloperów kluczową grupę docelową. W jaki sposób wpływają na branżę nieruchomości oraz jakie są ich wymagania względem mieszkania?
  • mieszkanie
    Millenialsi w Polsce stanowią większość zainteresowanych zakupem bądź najmem nieruchomości - generują 64 proc. wszystkich zapytań na serwisie Domiporta.pl. Ta charakterystyczna grupa wiekowa wyróżnia się spośród innych generacji swoimi preferencjami - np. dwukrotnie częściej niż inne generacje poszukuje mieszkania na wynajem.
  • Millenialsi coraz śmielej wkraczają na rynek nieruchomości. Jakie rodzaje lokali kupują poszczególne pokolenia i jak wyglądają różnice między miastami? Zestawienie zmian pokoleniowych w kontekście nabywania mieszkań opracowała sieciowa agencja nieruchomości Metrohouse.