moda jesień/zima 2020/2021 Nowy alfabet mody w jesiennej kolekcji kultowej marki Kolekcja Benetton na sezon jesień/zima 2020/2021 została zaprojektowana przez kultowego designera Jean-Charles de Castelbajac. Charakterystyczna dla marki fontanna kolorów przeplata się z denimem, szkocką kratą i motywami inspirowanymi bajkowymi animacjami Looney Tunes. W kolekcji znajdziemy również linie dedykowane kultowym grafikom z graffiti Keitha Haringa. Nadal obecne są elementy logomanii – akcesoria, swetry i bluzy z logo lub grafiką sygnowaną przez Benettona. Autorem zdjęć w najnowszej kampanii jest Matteo Montanari, fotograf, który od ponad dziesięciu lat wybierany jest przez największe marki świata mody. Zobaczcie jego dzieło. Jesienne oblicze kobiecej pewności siebie w kolekcji polskiej marki Projektanci marki Vissavi opisują klientkę, do której kierują swoją produkty jako doskonale znającą siebie, swoje zalety i talenty oraz cechy charakteru, z wyraźnie określonym poczuciem własnego stylu. Dlatego bez kompleksów wysyła komunikat do otoczenia „Spójrz na mnie!”, taka jestem i jestem z tego dumna. Widać to na zdjęciach z kampanii? DD, czyli duet doskonały. Ewa Wachowicz i Paulina Krupińska w nowej kampanii znanej marki odzieżowej Quiosque od zawsze kocha sukienki. W jesienno-zimowej kolekcji nie zabraknie nowych form i rozwiązań. Pojawi się wariacja na temat modnej długości midi, wielowymiarowy efekt nadruku na siatce czy nagromadzenie plis i falban. Od wielu sezonów godną alternatywą dla sukienek stały się garnitury. Nie zabraknie ich także w propozycjach marki: w wersji w paski czy gładkiej – w kolorze butelkowej zieleni. Doskonale sprawdzi się też połączenie swetrów oversize z plisowaną czy szyfonową spódnicą. Szerokie spodnie z dopasowanym golfem to idealna, alternatywna stylizacja do pracy. Zobaczcie, jak najnowsza kolekcja Quiosque prezentuje się na pięknych Ewie Wachowicz i Paulinie Krupińskiej. Jesień poza utartymi schematami: ubrania dla kobiet, które lubią się wyróżniać Cekiny, pióra i asymetria - kolekcja polskiej projektantki Sandry Stachury na sezon jesień/zima 2020/2021 to odważne połączenie futurystycznej wizji z klasycznymi krojami. Projekty Moon Shadow to propozycja dla kobiet, które nie boją wyróżniać. Projektantka skupia się na formach, które podkreślą kobiece walory, zakrywając przy tym wszystkie mankamenty. Klasyczne spodnie dzwony wykonane z wiskozowego aksamitu wydłużą optycznie nogi, a sukienka ze srebrnego jedwabiu z marszczeniami pozwala ukryć wszelkie niedoskonałości figury. Cekinowy gorset oraz asymetryczna sukienka posiadają wszyte miski, które nadają biustowi idealny kształt. Warte zobaczenia! Sweter - król jesieni. STYLIZACJE z najmodniejszymi modelami tego sezonu Piękny, mięsisty, dobry gatunkowo sweter to must have jesienno-zimowej garderoby. Zanim schowamy go pod kurtką czy płaszczem, to właśnie teraz możemy go nosić jako główny element naszej jesiennej stylizacji. W zestawieniu z botkami, jeansami czy szortami można stworzyć w ten sposób supermodny look. Właśnie teraz mamy możliwość noszenia swetrów tak jak później kurtek czy płaszczy. Kardigany, golfy, krótkie i długie: wybór jest ogromny. Szczególnie modne są swetry ręcznie robione, o grubym splocie. Nawet kiedy temperatura się obniży, z całą pewnością tego nie odczujesz.. Reklama Czas na ubranie nóg: TO będą hity jesieni 2020! Moda retro tak bardzo zadomowiła się we współczesności, że stała się jej nieodłącznym elementem i wciąż inspiruje marki do tworzenia nowych, unikalnych projektów z nutką sentymentu. Taka też jest najnowsza kolekcja “Retro Flash” marki Gabriella, która bierze z retro to, co najlepsze i przedstawia w swoim stylu. Pepitka, błysk i blask, dzikie wzory i lekcja geometrii - oto najważniejsze motywy przewodnie w propozycjach marki na ten sezon. Zobaczcie, jak prezentują się na modelkach. Prawdziwie piękne kobiece ciała bez grama retuszu w jesiennej kampanii znanej marki bieliźnianej Nowa kampania bielizny Samanta na sezon jesień/zima 2020 jest wyraźną deklaracją wspierającą ruch body positive opartą na przyjaźni i różnorodności Kobiet. Kolekcja biustonoszy inspirowana tatrzańską roślinnością to odpowiedź polskiej marki z ponad 25-letnim stażem na klasyczne modele dostępne na rynku Wzory na stylową jesień dla dziewczyn sięgających gwiazd! Nowa kampania Femi Stories na sezon jesień/zima 2020/21 to krystalicznie czyste turkusowe jeziora, w których można się przejrzeć, szczyty górskie, które wzbudzają szacunek, bajeczne, budzące się ze snu doliny. Autorskie kwiatowe printy, motyw wszechświata i kultowa już panterka w nowej odsłonie podkreślają podróżniczą, dziką naturę dziewczyny Femi, która nie boi się sięgać gwiazd. Nasycone kolory, w tym magenta, głęboki granat i czerwień, zainspirowane bogactwem natur i zmieniającymi się porami roku, dodają energii jesienią i przywołują wspomnienia z najpiękniejszych wypraw. Po raz pierwszy w kolekcji pojawiła się kapsuła Snow & Ski, dedykowana wszystkim #FemiGirls, które nie wyobrażają sobie życia bez zimowych szaleństw na stoku. Zobaczcie koniecznie. Piękna jesień - sezon w modzie inny niż wszystkie Monnari udowadnia w tym sezonie, że zmiany są dobre i zawsze przynoszą coś nowego i ciekawego. Co więcej, każda kobieta będzie mogła odnaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Jeśli w ostatnim czasie stałaś się domatorką, odnajdziesz tu wiele wygodnych modeli w stylu homewear, jeśli natomiast moda jest dla Ciebie odskocznią i nadal szukasz czegoś wyróżniającego się, również znajdziesz to w nowej kolekcji marki Newsletter Drukuj Skopiuj link Zgłoś błąd na stronie