moda jesień/zima 2021/2022 Nieoczywiste modowe połączenia w jesienno-zimowym wydaniu Najnowsza kolekcja marki Elementy to zestawy zarówno na zimowe dni, jak i wieczory. Wśród nowości oprócz ciepłych wełnianych płaszczy i zimowych akcesoriów znalazły się popelinowe koszule, zwiewne sukienki oraz bardzo kobiece kroje z delikatnej satyny. W tym sezonie marka postawiła na nieoczywiste połączenia – intensywne akcenty kolorystyczne, zwierzęce printy oraz zabawa materiałem i fakturą dodają charakteru ponadczasowym, stonowanym projektom sprawiając, że tegoroczna zima z pewnością nie będzie nudna. Zobaczcie kampanię promującą kolekcję. Ciepły, niegryzący, modny - jak wybrać idealny sweter na zimę i dobrze się z nim obchodzić? W zimne dni bez swetra ani rusz! Kamizelka z dzianiny - HIT sezonu. Zobacz, jak ją nosić Jesienna moda to przede wszystkim ciepłe materiały i przytulne fasony, które sprawiają, że chłodniejsza pora roku będzie komfortowa i przyjemna. Oprócz swetrów przeróżnej grubości do łask powróciły ciepłe kamizelki, które są prawdziwym hitem tej jesieni i zimy. Świetnie prezentują się założone na białą koszulę, golf czy nawet sukienkę. Są stylowe i przede wszystkim cieplutkie. Idealne dla wszystkich zmarzluchów, które również zimą lubią prezentować się w modnym wydaniu. Poźnojesienny apetyt na czekoladę. STYLIZACJE Przez kilka sezonów ten odcień brązu nie był zbyt popularny - uchodził za trudny, postarzający i smutny. Ale moda lubi zmieniać zdanie i dziś cocoa brown jest ulubionym kolorem wszystkich it-girls. Przywodzi na myśl rozgrzewające zimą kakao i apetyczną czekoladę. Jest stylowy, a jednocześnie neutralny. Pasuje do każdego typu urody i świetnie się sprawdza zarówno w eleganckich stylizacjach, jak i strojach na co dzień, szczególnie z lekko sportowym sznytem. Taki brąz można swobodnie nosić w wersji total look lub postawić na jeden element garderoby i połączyć go z każdym kolorem, świetnie komponuje się ze zdecydowaną większością z palety. Futro jest passe! Oto jego stylowe zastępniki na ten sezon Można być ubraną ciepło i modnie równocześnie - zobaczcie. Reklama To samo ubranie - różne ciała. Godna zauważenia kampania polskiej marki Różnorodność i inkluzywność w modzie to hasła, które słyszymy coraz częściej. Wrocławska marka Bombshe postanowiła przejść od słów do czynów i zaprosiła do nowej kampanii kobiety o różnym typie urody, budowy czy osobowości. To klientki zainspirowały twórców marki do wykorzystania komunikacji wizualnej, która stawia na różnorodność i umożliwia fankom zobaczenie, że te same fasony i projekty wyglądają dobrze na wielu typach sylwetki.Krótko mówiąc: kult kobiecości w naturalnej odsłonie, ponadczasowych stylizacjach i prostocie. Czy bielizna termiczna może być zmysłowa? Oj, taaak. FOTO Polska marka kobiecej bielizny termicznej Love on the snow przestawiłą kolekcję Simple Pleasures, w której proste przyjemności składają się na celebrację z pozoru zwyczajnego dnia. Projekty marki tworzone są z wełny merino połączonej z tenclem. To mieszanka naturalnych i biodegradowalnych tkanin o właściwościach termoregulacyjnych oraz antybakteryjnych. Tencel dodatkowo sprawia, że projekty są jedwabiście gładkie oraz delikatnie połyskujące. Zobaczcie zdjęcia z kampanii wizerunkowej kolekcji. Jedwabna bielizna nocna, dzięki której jesień stanie się znośniejsza W listopadzie Change Lingerie świętuje 10 lat w Polsce. Jubileusz ten pokrywa się z 30-leciem istnienia duńskiej marki. Z tej okazji projektanci przygotowali nową, kolekcję jedwabnej bielizny nocnej. Zobaczcie ją na zdjęciach z kampanii wizerunkowej. Tej jesieni dama ma "pik"! Wszystko, co trzeba wiedzieć o najmodniejszych torebkach sezonu Prawdziwy dodatek z gatunku tych, które "robią robotę" w każdej stylizacji. Jesienna celebracja życia: Ubrania na mniejsze i większe sezonowe wyjścia Inspiracją do stworzenia i nazwania jesienno-zimowej kolekcji marki Vissavi był utwór „Dancing Queen” - hymn kobiet kochających życie, kierujących się dobrą energią, zrozumieniem, miłością, optymizmem, pozytywnym nastawieniem do świata i zwyczajną, codzienną radością. Zdjęcia do kampanii wizerunkowej powstały w Rzeszowie - mieście, z którego pochodzi marka. Bohaterki kampanii celebrują życie i przyjaźń. Kochają dobrą zabawę, przygody i podróże. Czerpiąc z życia to, co najlepsze, zawsze dobrze wyglądają. Zobaczcie stylizacje, w których występują. Reklama "Everyday shoes" - kampania polskiej marki obuwniczej w pięknym jesiennym klimacie Jesienno-zimowy sezon uwielbia czernie i brązy. Mając to na uwadze, marka Nessi również pozostaje w spokojnych tonacjach kolorystycznych obuwia, zestawiając je w kampanii z barwami aktualnej pory roku. Intencjonalnie tworzy klimat pewnej siebie kobiety, której buty towarzyszą każdego dnia w myśl idei: „Everyday shoes”. W kolekcji znalazły się m.in. klasyczne mokasyny, który są flagowym modelem marki, wygodne półbuty, modne botki oraz eleganckie kozaki. Zobaczcie zdjęcia z kampanii. Surowość z nonszalancją i sportowym luzem - doskonale stylowy miks na jesień W początek jesieni wpisane są nostalgia i tęsknota za odchodzącym latem, jednak nowa pora roku przynosi wytchnienie i spokój – często tak potrzebne po głośnym i pełnym emocji sezonie wakacyjnym. Wyciszenia warto szukać tam, gdzie jeszcze niedawno było gwarno i intensywnie – nad polskim morzem. Jak niezwykle klimatyczne potrafi być babie lato na wybrzeżu, możemy się przekonać, oglądając jesienno-zimową kampanię by Insomnia. Marka po raz kolejny prezentuje swoje przywiązanie do prostych form i charakterystycznej dla północy, modowej nonszalancji. Zmysłowość najwyższych lotów: Bielizna inspirowana życiem nocnych zwierząt Nowe modelek marki Samanta już na pierwszy rzut oka wyróżniają się na tle dotychczasowych propozycji bielizny. Kapsułowa kolekcja oparta jest na 5 wysublimowanych liniach: Hete, Leo, Ola, Nyks, Perla, których wspólnym mianownikiem jest kobieca konstrukcja. Wyjątkowe modele potrzebowały prostej i jednocześnie stylowej oprawy. Fotografka Hanna Kantor postawiła na monochromatyczne tła, które w połączeniu z grą świateł i cieni wydobyły detale na projektach. Dzięki temu pomysłowi podziwiać można złote nici, barokowe hafty czy fantazyjne koronki prezentowane na modelkach. Pomimo inspiracji nocą zrezygnowano z ciężkiego makijażu i wymyślnych fryzur. Zobaczcie zdjęcia z kampanii. Jesienne historie - ciekawa kampania i kolekcja torebek i toreb dla kobiet i mężczyzn Sezon jesienny polska marka Puccini rozpoczyna kolekcją Autumn Stories. Jak zwykle wśród propozycji prym wiodą torebki damskie. W najnowszej kolekcji znalazły się klasyczne shopperki, eleganckie torby do ręki, modne listonoszki, torebki nerki, a także plecaki. To właśnie po te ostatnie coraz chętniej sięgają kobiety. Dominujące kolory to odcienie bordowego i czerwieni, zieleń, pomarańczowy, beże oraz niezmiennie, jak w każdym sezonie, czerń. Kolekcja obejmuje także produkty dla mężczyzn - od plecaków, przez torby do ręki i crossbody, portfele, aż do pasków. Oczywiście nie brakuje także walizek. Nowością jest linia Los Angeles z widocznym logotypem marki. Zobaczcie zdjęcia z kampanii. Pozdrowienia z podróży dookoła świata: Urzekająca jesienna kampania polskiej marki obuwniczej Świat w soczewce – w jesiennej kampanii Balagan rusza w podróż dookoła świata przez najważniejsze światowe zabytki, a jednocześnie z czułością zwraca się ku lokalności. Zdjęcia nowej kampanii odbyły się w Parku Miniatur, gdzie na tle ikonicznych budowli świata prezentowane są nowości z jesiennej kolekcji. Na nadchodzący sezon marka oferuje wiele nowych modeli – od kowbojek po szpilki. Zobaczcie. Jesienne "mniej znaczy więcej": Mariaż surowego minimalizmu ze współczesną kobiecością W jesiennej odsłonie marka Moye proponuje bardziej zakryte niż do tej pory modele: sukienki midi, długie spodnie czy topy z długimi rękawami, które zacierają granicę pomiędzy loungewearem a odzieżą wyjściową. Ich wspólnym elementem są zmysłowe rozcięcia. Obok nich znalazł się kultowy komplet piżamowy w premierowych odcieniach. W kolekcji pojawił się również oszczędny w formie komplet bielizny. Stanik z łatwością może zastąpić też top pod marynarkę. Minimalistyczne fotografie z kampanii wizerunkowej kolekcji to studium przestrzeni istniejącej pomiędzy elegancją, kobiecością i komfortem. Zobaczcie je. Jesienna przygoda na łonie natury w dobrym stylu Kolekcja Femi Stories na nowy sezon to hołd dla Tatr, które uczą pokory i przypominają, jak wiele pięknych miejsc w Polsce mamy jeszcze do odkrycia i jak bardzo powinniśmy doceniać to, co daje nam Matka Natura. Cztery różne autorskie printy, cztery różne historie i motywy, które w pełni oddają dzikość serca prawdziwej #FemiGirl - zobaczcie propozycje marki i kampanię na nowy sezon. Jej autorką jest Szulc, a w roli głównej wystąpiła Zosią Nowak. Zdjęcia oczywiście zrobiono w Tatrach. Zaplanowana harmonia. Jesienne ubrania, w których nie ma miejsca na pogoń za sezonowymi trendami Wrocławska marka Bombshe swoją kolekcją na sezon jesień/zima 21 udowadnia, iż styl nie musi być uzależniony od ilości odzieży w szafie. Czerpiąc inspiracje do nowych projektów ze skandynawskiej ulicy, podkreśla ważność jakości materiałów i świadomej produkcji. Na najnowszych zdjęciach widać harmonię i spokój. Obecny w kampanii minimalizm to nie tylko nieskomplikowane stylizacje, ale również delikatny makijaż i prosta fryzura. Wszystkie te elementy stanowią neutralne tło dla projektów, a cały koncept ma za zadanie podkreślić urodę w nienachalny sposób. Klasyka owiana nowoczesnością: Jesienne propozycje modowe warte obejrzenia Zimowa kolekcja Bialcon Art przykuwa spojrzenia wyrazistymi, odważnymi kolorami, autorskimi nadrukami i szeroko pojmowaną abstrakcją, której trudno się oprzeć. Zabawa formą, szalone wzory, kontrasty i nasycenie barwą wprowadzają w świat pełen fascynującego, wielkomiejskiego życia. W kolekcji pojawiają się także neony, które są przyjemnym dla oka akcentem tegorocznego sezonu modowego. Uwagę zwracają zwłaszcza sukienki w niekonwencjonalnym wydaniu oraz kratka, odmieniana przez wszystkie wielkości i kolory. Do zobaczenia - koniecznie! Newsletter Drukuj Skopiuj link Zgłoś błąd na stronie