nie ma przyszłości bez przedsiębiorczości Kobiety na rynku pracy. "Siostrzeństwo zamieńmy na solidarność" Magdalena Sobkowiak: Najbardziej zagrożone spadkiem pewności siebie są kobiety wracające do pracy po urlopie macierzyńskim. One wymagają zdecydowanie większej troski ze strony pracodawcy. Zawalczyć o nie naprawdę warto, bo często te kobiety są dużo bardziej produktywne niż przed urodzeniem dziecka. Transportowa rewolucja. Czy miasta są gotowe? Możemy śmiało powiedzieć, że samochód prywatny to prawdopodobnie najbardziej udany produkt konsumpcyjny w historii, który szybko stał się również symbolem statusu społecznego. Nie dziwi więc to, że jego sprzedaż wzrastała co dekadę przez ostatnie ponad 100 lat. BloombergNEF szacuje, że trend ten osiągnie szczyt w 2036 r., kiedy to na świecie będzie nieco ponad 1,5 mld samochodów, w tym ponad 250 mln w samej Unii Europejskiej. "Polacy są bardziej otwarci na nowe technologie niż mieszkańcy Europy Zachodniej. Ale jest problem..." Tomasz Chróstny: Widzimy wiele działań oszustów, poszukujemy mechanizmów, które ochronią konsumentów. Czy telekomy mogą zrobić więcej, aby ograniczyć skalę tych nadużyć? Jean Marc Harion: Może pan liczyć na nasze wsparcie. Mamy narzędzia sztucznej inteligencji, które mogą pomóc przeciwdziałać temu procederowi. Zdrowie psychiczne Polaków. Trzeba w końcu uleczyć system Eskalacja spiętrzonych emocji, dezorientacji i presji pilnych zmian spowodowała wyrwę w wadliwym systemie opieki zdrowotnej, który aktywizuje się dopiero w momencie ostatecznego zagrożenia. Polska cyfrowym liderem regionu. Czego potrzebujemy, aby ta wizja stała się rzeczywistością? Digitalizacja i rozwój gospodarki opartej na wiedzy to jedne z tych nośnych tematów, o których przez ostatnie lata powiedziano wiele na branżowych kongresach i dyskusjach gospodarczych wizjonerów. Firmy z cyfrowym DNA, oparte na innowacyjnych technologiach, umiejętnie korzystające ze zmieniających się zwyczajów i zachowań konsumentów, królują dzisiaj w światowej gospodarce. Wystarczy spojrzeć, jak na przestrzeni ostatnich lat zmieniał się skład listy Global Fortune 500, by stwierdzić, że teraźniejszość i przyszłość jest cyfrowa. I aby załapać się do tego "digitalnego wyścigu zbrojeń", bardziej unowocześnić się muszą najbardziej tradycyjne sektory gospodarki. Reklama "Klimat, głupcze!". Czas stanąć do zielonego wyścigu "Klimat, głupcze!" – to bodaj najbardziej adekwatna dla naszych czasów adaptacja popularnego hasła Billa Clintona z 1992 r. Od realnych działań i zaangażowania firm na rzecz klimatu zależy nie tylko w długim okresie przyszłość naszej planety, lecz coraz częściej w krótszej perspektywie – ich biznesowy sukces. List redaktora naczelnego DGP do Czytelników Drodzy Czytelnicy! Jagiełło: Kryzys to zagrożenie i szansa. Polska poprawi swoją pozycję [WYWIAD] Wszyscy będziemy zmęczeni i wściekli, ale Polska poprawi swoją pozycję. Znam polskich przedsiębiorców – mówi DGP Zbigniew Jagiełło, prezes PKO BP. "Nie ma przyszłości bez przedsiębiorczości". Oto najlepsza polska marka, produkt i usługa Za nami VII edycja akcji Dziennika Gazety Prawnej - "Nie ma przyszłości bez przedsiębiorczości". W tym roku temat przewodni brzmiał: Przedsiębiorca - podatnik, pracodawca, partner. Politycy nie naprawią rynku, rynek nie zastąpi państwa Politycy nie naprawią rynku, rynek nie zastąpi państwa. Dlatego lepiej się zastanowić, czy nie czas obsadzić aktorów w lepszych rolach, bo zmiana scenariusza staje się faktem. Reklama Newsletter Drukuj Skopiuj link Zgłoś błąd na stronie