• Fiat Centoventi
    Fiat Centoventi zadebiutował w czasie salonu samochodowego Genewie. Nowym modelem włoska marka świętuje 120 lat działalności i zdradza, jak będzie wyglądać jedno z najsłynniejszych aut miejskich...
  • Fiat to stary wyjadacz jeśli chodzi o małe, praktyczne i tanie samochody. Dowodem są liczby - oto włoski koncern wprowadza do Polski już trzecią generację samochodu, który przez 31 lat obecności na rynku pojawił się w garażach 6,5 miliona kierowców... Rywal nowej pandy volkswagen up! 5d - zadebiutuje w marcu w czasie salonu samochodowego w Genewie. Pięciodrzwiowy up! pojawi się wiosną w polskich salonach. Jak wypadają te auta w konfrontacji rozmiarów, silników, cen i wyposażenia?
    Nowa panda jest już do kupienia w Polsce. Jej bezpośrednim rywalem jest najnowszy volkswagen up! Które auto stanie się hitem wśród polskich kierowców?
  • Nowy fiat panda czy nowe dzieło Volkswagena?
    Nowa panda jest już do kupienia w Polsce. Jej bezpośrednim rywalem jest najnowszy volkswagen up! Które auto stanie się hitem wśród polskich kierowców?
  • Fiat Panda
    W gęstym i szalonym ruchu miasta to auto potrafi prawdziwe cuda. Co ważne, pod jego maską bije serce produkowane w Polsce. I to nie byle jakie - bardzo ekonomiczne…
  • Piątka drzwi i nowocześniejsza karoseria niż w legendarnym już poprzedniku, którego pokochały miliony kierowców
    Piątka drzwi i nowocześniejsza karoseria niż w legendarnym już poprzedniku, którego pokochały miliony kierowców. Będzie także wersja 4x4. Oto koncern ujawnił swój największy sekret! W fabryce w Pomigliano zaprezentowano nowy model fiata panda, który docelowo zastąpi ten produkowany od ponad ośmiu lat w Tychach. Włoski koncern chwali się tu już trzecią generacją samochodu, który przez 31 lat obecności na rynku pojawił się w garażach 6,5 miliona kierowców... Uruchomienie produkcji nowej pandy we Włoszech kosztowało ok. 800 mln euro. Roczna produkcja ma wynieść ok. 260 tys. egzemplarzy; zakład gotowy jest wytwarzać 1050 aut dziennie. Początkowo nowa generacja pandy będzie oferowana z napędem na koła przednie - model 4x4 dołączy do oferty nieco później. Do wyboru przewidziano cztery jednostki napędowe - 0.9 TwinAir Turbo 85 KM ("International Engine of the Year", czyli najlepszy silnik 2011 roku), 0.9 TwinAir 65 KM, 1.2/69 KM oraz 1.3 Multijet II generacji o mocy 75 KM. Jednostki TwinAir będzie można zażyczyć sobie w połączeniu z dwusprzęgłową zautomatyzowaną skrzynię biegów Dualogic. Dostępne też będą dwupaliwowe wersje silników - 0.9 TwinAir Turbo Natural Power o mocy 80 KM (benzyna/metan) i 1.2 EasyPower (benzyna/LPG) osiągający 69 KM. Samochód będzie kosztował poniżej 10 tys. euro. Fiat chce stworzyć taką ofertę, by bez kłopotów można było kupić auto mimo europejskiego kryzysu; we Włoszech stworzono np. propozycję "100 rat po 100 euro" oraz bezpłatne mycie auta i przegląd dla tych użytkowników starszych modeli pandy, którzy przyjdą na jazdy testowe podczas dni otwartych. W Polsce sprzedaż nowego wcielenie małego fiata rozpocznie się na przełomie lutego i marca 2012 roku. Za ile? "Nowa panda kontynuuje dobrą passę lidera rynku, którą zdobyła dzięki korzystnemu stosunkowi jakości i oferowanego wyposażenia do atrakcyjnej ceny." - powiedział dziennikowi.pl Bogusław Cieślar, szef biura prasowego Fiat Auto Poland.