patriarchat Biedroń oburzony nagrodą dla Tuska. "Nie ma żadnych osiągnięć w rozbijaniu patriarchatu" "Przyznanie nagrody Kongresu Kobiet szefowi PO Donaldowi Tuskowi jest oburzające, lider PO nie ma raczej żadnych konkretnych osiągnięć w rozbijaniu patriarchatu w Polsce. Gdy Tusk był premierem, przez lata jego rząd nie realizował postulatów kobiet" - uważa europoseł Nowej Lewicy Robert Biedroń. Magda Mołek: W państwie PiS nie można się spodziewać prokobiecej edukacji [ROZMOWA] Dziennikarka i prezenterka opowiedziała nam m.in. o tym, dlaczego wzięła udział w projekcie "Stand Up" i co jej zdaniem sprawia, że w Polsce tak trudno walczy się z negatywnymi wzorcami zachowań wobec kobiet. Porno dla kobiet. Triumf feminizmu czy patriarchatu? [#DobryCynk] "Minx", nowy serial HBO, dowodzi, że da się inteligentnie zadrwić zarówno z patriarchatu, jak feminizmu, nie popadając przy tym w symetryzm. Burza w Rosji wokół reklamy z czarnym mężczyzną. Firma ugina się pod presją rasistów Rosyjska sieć dostaw sushi Yobidoyobi przeprosiła za reklamę z udziałem czarnoskórego mężczyzny, po której stała się obiektem ataków ze strony organizacji propagującej patriarchat i nacjonalizm. Inna sieć wezwała do blokady tej organizacji w internecie. Paulina Młynarska stanęła w obronie Meghan Markle Kiedy Meghan Markle i książę Harry ogłosili, że rezygnują z funkcji "royalsów", rozpoczął się festiwal oskarżeń księżnej Sussex o rozbicie brytyjskiej rodziny królewskiej. W obronie Meghan stanęła więc Paulina Młynarska. Reklama "Bóg istnieje, a jej imię to Petrunia". Kobieta wstaje z kolan. Co za bluźnierstwo! [RECENZJA] W ostrej satyrze czołowej macedońskiej reżyserki Teony Strugar Mitewskiej kobieta zabiera facetom ulubioną zabawkę. Krzyż. I rozpętuje się piekło. Paulina Młynarska: Patriarchat nienawidzi, kiedy kobiety inteligentnie żartują "Dziewczyny, obśmiewajmy!" - apeluje Paulina Młynarska do swoich czytelniczek. Dziennikarka uważa, że w naszej kulturze kobietom nie wolno żartować, czego dowodem jest brak satyrycznych programów z udziałem pań. Żegnaj, macho? Męski punkt widzenia dominuje w reklamach Eksperci oceniają, że we Włoszech należałoby zmienić trzy czwarte reklam. Powód? Dominuje w nich męski punkt widzenia, a 90 procent decyzji, dotyczących codziennego życia, podejmują kobiety i dlatego to do nich należy kierować reklamy. Newsletter Drukuj Skopiuj link Zgłoś błąd na stronie