• Peugeot 208
    Peugeot 208 to absolutna nowość francuskiego producenta. Auto debiutuje na polskich drogach. Dziennik.pl sprawdził wersję benzynową, z silnikiem Diesla oraz elektrycznego e-208. Który wariant wypada najlepiej?
  • Volkswagen golf
    Japończyk lepszy od niemieckiej myśli technicznej? Czy odwrotnie? A może koreański sposób na jazdę? Do wyboru były najnowsze konstrukcje światowych gigantów motoryzacji. Który jest najlepszy? Oto tytuł Car of the Year 2013 zdobywa najnowszy volkswagen golf! Niemiecki kompakt liczbą punktów znokautował rywali...
  • Ford b-max
    Japończyk lepszy od niemieckiej myśli technicznej? Czy odwrotnie? A może koreański sposób na jazdę? Do wyboru masz najnowsze konstrukcje światowych gigantów motoryzacji. Który jest najlepszy? Oto o głoszono listę finalistów europejskiej wersji konkursu Samochód Roku 2013...
  • Peugeot  GTi Concept
    Peugeot zaprezentuje w Genewie prototypowego GTi Concept. Zdaniem Francuzów auto wskrzesza sportową legendę. Samochód ma pod maską silnik 1,6 THP - pochodzący z modelu RCZ THP 200 KM
  • Peugeot 208
    Ale numer wykręciła francuska firma! Po tym jak Peugeot dał kierowcom modele 205, 206 i 207 przyszedł czas na kolejny numer - oto peugeot 208. Mamy pierwsze zdjęcia i garść informacji…
  • Nowy peugeot 208
    Wiosną 2012 roku Peugeot wprowadzi nowy model segmentu B - oto następca modelu 207, czyli… peugeot 208. Samochód będzie dostępny w dwóch wersjach nadwozia - 5-drzwiowej oraz 3-drzwiowej. Producent zapewnia, że pięć silników Diesla, z których cztery wyposażone są w system Stop&Start najnowszej generacji (e-HDi) zapewniają emisję CO2 w przedziale od 87 g/km do 99 g/km oraz niskie zużycie paliwa – średnio 3,4 l/100 km. Pod maską peugeot 208 debiutuje także nowa gama 3-cylidrowych silników benzynowych - 1,0 l oraz 1,2 l VTi, o zużyciu paliwa wynoszącym 4,3 l/100 km oraz emisji CO2 od 99 g/km.