pierwsza jazda Mazda CX-60 z nowatorskim dieslem już w Polsce. A hybryda zaskakuje na drodze Mazda CX-60 z silnikiem Diesla debiutuje na polskim rynku. Sześciocylindrowa jednostka o pojemności 3.3 występuje w dwóch poziomach mocy. Ceny? W wersji słabszej japoński SUV jest tańszy od hybrydy plug-in, a mocniejszy wariant z układem 4x4 kosztuje mniej lub tyle samo. A jak jeździ CX-60 PHEV? Toyota Aygo X od dziś w Polsce. Jak jeździ i ile pali? To awans do nowej klasy Toyota Aygo X ma wąskie opony, dlatego mimo rozmiarów nowego nadwozia zawraca zręczniej niż poprzednie Aygo. Za kierownicą więcej miejsca, siedzi się wyżej i widać lepiej. Pod karoserią silnik 1.0 z Wałbrzycha w parze z nową automatyczną skrzynią biegów. Cena? Od dziś samochód oficjalnie debiutuje w Polsce... Alfa Romeo Tonale na postrach BMW i spółki. Pierwsza jazda pełna niespodzianek Alfa Romeo Tonale uzbrojona w komplet nowoczesnych rozwiązań rzuca cień na BMW, Audi czy Mercedesa. Zamyka przy tym pewien rozdział w historii koncernu FCA i otwiera zupełnie nowy dla marki z Mediolanu. Tonale nie dość, że jest pierwszym kompaktowym SUV-em włoskiego producenta, to jeszcze pierwszym modelem zelektryfikowanym. Jak jeździ? Czas na odpowiedź. Reklama Nowa Mazda CX-5 już w Polsce. Na drodze zmiany robią wielką różnicę Mazda CX-5 dostała szczepionkę z eliksiru młodości. Japoński SUV na 2022 rok zmienił wygląd i stawia na modyfikacje w zawieszeniu, wyższy komfort, lepsze wyciszenie kabiny, większy bagażnik, nowe wersje wyposażenia czy tryb off-road. A jak jeździ? Oto pierwsze wrażenia... Mazda CX-30 z nowym silnikiem e-Skyactiv X już w Polsce. To benzynowa rewolucja Mazda CX-30 dostała nowy silnik e-Skyactiv X. Teraz słynny benzyno-diesel po wszczepieniu szeregu innowacji oraz dzięki elektrycznemu doładowaniu wytwarza więcej mocy i momentu obrotowego. Na trasie ponad 500 km zaskoczył nie tylko oszczędnością. Jak to możliwe? Oto Japończycy twierdzą, że pogłoski o śmierci silnika spalinowego są mocno przesadzone... Reklama NOWA Mazda CX-5 już w Polsce. Lepiej przyspiesza, mniej spala i ma cyfrowe wnętrze Mazda CX-5 w 2021 rok wjeżdża po kuracji odmładzającą i uszlachetniającej. Teraz japoński SUV stracił silnik Diesla, a pod kostiumem skrywa nowe rozwiązania techniczne, oszczędniejsze silniki benzynowe, szybszą automatyczną skrzynię biegów oraz bogatsze wyposażenie. Jak jeździ? Nowy Opel rusza na polskie drogi. Insignia GSi jeździ jak po szynach, ale z dwojga wolimy benzynę Opel Insignia GSi to najświeższy popis niemieckich inżynierów. Do wyboru są dwa silniki, a każdy w parze z napędem 4x4. Dziennik.pl sprawdził, jak jeździ i ile spala limuzyna oraz kombi. Audi A7 Sportback nowej generacji to techniczna rewolucja. Sprawdzamy na drugim końcu świata Audi A7 Sportback nowej generacji to samochód nafaszerowany innowacyjnymi rozwiązaniami prosto z największego A8. Dziennik.pl sprawdza najmłodsze dziecko niemieckiej marki na drogach w okolicy Kapsztadu w RPA. Mitsubishi Eclipse Cross w Polsce znika na pniu. Jak się prowadzi? Ile spala? Przejechaliśmy się najnowszym SUV-em z Japonii Eclipse Cross stawia grubą kreskę w dotychczasowym życiu Mitsubishi i zaczyna pisać nowy rozdział w historii marki. To model, którego Japończykom brakowało, ale wreszcie po suszy przyszedł deszcz i zupełnie nowy kompaktowy SUV idealnie trafia w trend panujący na rynku. A jak się prowadzi i ile spala? Sprawdziliśmy… Opel Insignia Grand Sport już bez błędów? Pierwszy test nowej i największej limuzyny niemieckiej marki Opel Insignia Grand Sport to najważniejsza premiera niemieckiej marki w tym roku. Nowy model jest lżejszy i bardziej przestronny - pozbył się przywar pierwszej generacji. A wymiarami przerasta nawet Skodę Superb. Dziennik.pl sprawdził, jak jeździ i ile spala najmłodsze i najbardziej wyrośnięte dzieło inżynierów z Russelsheim. Reklama następna Zgłoś błąd na stronie Drukuj Zapisz się na newsletter Obserwuj na Facebooku Przejdź do strony głównej