• Kobieta przy pralce
    W poniedziałkowym programie "Dzień dobry TVN" Piotr Koluch, który zajmuje się testowaniem i porównywaniem produktów, wypowiedział się na temat legendy niemieckiego proszku do prania.
  • Zygmunt Chajzer
    Zygmunt Chajzer przez 14 lat był ambasadorem marki Vizir. Ostatnio, w ramach odmładzania wizerunku marki, firma Procter & Gamble podjęła decyzję o zakończeniu tej współpracy. Dziennikarz przyznaje, że będzie mu brakowało występów w reklamach proszków do prania.
  • Matka z niemowlęciem
    Jeżeli masz w domu małe dziecko, alergika lub osoby o skłonnościach do podrażnień, powinnaś zwracać uwagę na to, jaki proszek do prania odzieży i bielizny kupujesz. Ważny jest przede wszystkim skład takiego środka – koniecznie hipoalergiczny, przetestowany dermatologicznie i proekologiczny, czyli bezpieczny dla środowiska. Oto, dlaczego nie można bagatelizować tej kwestii i co zrobić, by zadbać o wrażliwą skórę twoich bliskich.
  • Zmowa cenowa. Koncerny zapłacą gigantyczną karę
    To jedna z największych zmów cenowych wykrytych przez Komisję Europejską. Największe koncerny ustaliły bowiem wspólnie cenę jednego z podstawowych artykułów, używanego w każdym domu. Zapłacą za to gigantyczną karę.