• Czekolada
    Czekolada to połączenie przyjemności płynącej ze smaku oraz jej korzystnego działania na nasz organizm. Słodkość zawiera ponad 600 substancji pozytywnie wpływających na nasze zdrowie. Jej jedzenie korzystnie wpływa na nasz system nerwowy. Oto 6 powodów, dla których jeszcze bardziej pokochasz tę przekąskę.
  • Pestki dyni
    Pestki dyni są bardzo odżywcze i dostarczają cennych witamin oraz składników mineralnych. Zwalczają ból mięśni i głowy. Wspierają prawidłową pracę nerek. Nie mają sobie równych także w... zapobieganiu depresji.
  • Śniadanie w pracy
    Kto powiedział, że zdrowe jedzenie musi być drogie? Pewnie ten, kto nie skusił się na poszukanie wartościowego zamiennika dla zjadanych w pośpiechu fast foodów. Bo właśnie już na przykładzie przekąsek widać, że za kilka złotych można zjeść coś, co nie tylko zaspokoi głód, ale i zapewni zdrowie. Chcesz się przekonać? Czytaj dalej.
  • Czas na zdrową przekąskę
    Zdarza ci się mieć ochotę na coś słodkiego i folgujesz sobie, objadając się kalorycznymi łakociami? Czas to zmienić. Poznaj zdrowe i smakowite zamienniki.
  • Sezam
    Mała, niepozorna garść nasion kryje w sobie moc składników mineralnych oraz witamin. Poza wartościami odżywczymi, niewątpliwą zaletą tych „maleństw” jest fakt, że można je z łatwością włączyć do codziennej diety. Oto cztery nasiona, które warto chrupać na co dzień.
  • Dlaczego nie mogę schudnąć?
    Podobno odchudzanie nie jest trudne, jeśli mamy dobrą strategię i się jej trzymamy. Strategia ta jednak musi być przemyślana i nie mogą wkraść się w nią żadne dietetyczne pułapki, kulinarne grzeszki i inne żywieniowe błędy.
  • Dziecko je cytrynę
    Próchnica - to najczęstsza choroba wśród dzieci. Popsute zęby ma 85 procent 6-latków i prawie 95 procent 18-latków. Pacjenci narzekają, że na wizytę u dentysty z dzieckiem w publicznej służbie zdrowia trzeba czekać miesiąc - dwa. Większość osób, szuka wiec pomocy stomatologicznej w prywatnych gabinetach.
  • Orzechy włoskie
    Są znakomitą przekąską, dodatkiem do ciast i sałatek warzywnych. Warto jeść je regularnie, bo służą zdrowiu i zapobiegają m.in. zawałowi serca.
  • Lunch przy biurku
    W ciągu pracy, także tej biurowej, każdy z nas potrzebuje energii, dlatego trzeba pamiętać o regularnym jedzeniu. Często z braku czasu sięgamy wówczas po słodycze czy inne śmieciowe jedzenie. Takie nawyki nie przyniosą nam jednak nic dobrego, a na pewno nie pomogą w utrzymaniu szczupłej sylwetki. Zamiast nich warto postawić na możliwie naturalne i szybkie w przygotowaniu produkty. Małgorzata Paprocka-Chylewska, dietetyk LightBox przygotowała listę pomysłów, które warto wziąć pod uwagę.
  • Kobieta je frytki
    Kiedy się zdenerwujesz, sięgasz po jedzenie? Jakie? Idziemy o zakład, że po tuczącą przekąskę lub fast food. Taką odpowiedź dają również naukowcy.