pseudoekologia Plaga pseudoekologicznego marketingu. Bruksela przeprowadziło śledztwo w e-sklepach KE i krajowe instytucje odpowiedzialne za egzekwowanie praw konsumentów alarmują: prawie połowa twierdzeń dotyczących ekologiczności produktów promowanych na stronach internetowych różnych przedsiębiorstw nie jest poparta dowodami. Są to wyniki przeprowadzonej na szeroką skale akcji kontrolnej. Plaga pseudoekologicznego marketingu. Bruksela przeprowadziło śledztwo w e-sklepach KE i krajowe instytucje odpowiedzialne za egzekwowanie praw konsumentów alarmują: prawie połowa twierdzeń dotyczących ekologiczności produktów promowanych na stronach internetowych różnych przedsiębiorstw nie jest poparta dowodami. Są to wyniki przeprowadzonej na szeroką skale akcji kontrolnej. Żywność drożeje przez pseudoekologię Ceny rzepaku, soi, a nawet cukru rosną, bo Ameryka oraz Unia Europejska forsują produkcję biopaliw - pisze Paweł Różyński. Newsletter Drukuj Skopiuj link Zgłoś błąd na stronie