reklama Są pierwsze zarzuty UOKiK dla influencerów z branży fitness. W tle reklamy na Instagramie Prezes UOKiK stawia pierwsze zarzuty trzem influencerom z branży fitness i ich reklamodawcy w związku z nieprawidłowym oznaczaniem treści reklamowych na Instagramie - poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i i Konsumentów. Zarzut kryptoreklamy postawiono spółce Olimp Laboratories. Influencer w aureoli. Jakimowicz nie będzie już mógł w telewizji wychwalać "leku" na potencję Reklamy ubarwiają, przekręcają, manipulują, a nawet wprowadzają w błąd. Dlaczego w ogóle są jeszcze legalne? Bo są konieczne. A to ciekawe! Wysokie tony w reklamach sugerują zdrowy produkt spożywczy Jak wykazali naukowcy z Singapuru, konsumenci kojarzą reklamy zawierające wyższe tony ze zdrowszymi produktami spożywczymi – informuje pismo „Food Quality and Preference”. Reklama Kurdej-Szatan znika z reklamy Play. Jest oświadczenie operatora Barbara Kurdej-Szatan przez ponad 10 lat razem z Maciejem Łagodzińskim występowała w reklamach Play. Okazuje się, że sieć komórkowa postanowiła zakończyć współpracę z aktorami. Moskwicz, Łada i kobieta na strusiu. Tak Sowieci kusili kierowców [ZDJĘCIA] Moskwicz, czyli marka samochodów z czasów ZSRR powstanie z martwych. Po tym jak Renault sprzedało Federacji Rosyjskiej swoje udziały w AwtoWAZ, mer Moskwy Siergiej Sobianin ogłosił, że władze miasta zdecydowały o wznowieniu produkcji aut pod marką Moskwicz w moskiewskiej fabryce francuskiego koncernu. A Moskwicz, Łada, Zaporożec, Wołga czy UAZ to nazwy znane kierowcom z czasów ZSRR i PRL. W tamtej epoce sowieckie auta trafiały też na Zachód. Jak radzieckie fabryki przekonywały do swoich produktów kierowców, którzy na wyciągniecie ręki mieli BMW i Mercedesy? Oto zdjęcia z reklam i folderów - czasem siermiężne, czasem żałosne, czasem śmieszne… Reklama Oznaczać czy nie oznaczać - co wolno w mediach społecznościowych? Od grudnia 2021 roku pod przewodnictwem Prezesa UOKiK trwają konsultacje z organizacjami branżowymi i agencjami marketingowymi, których celem jest wypracowanie wytycznych dla użytkowników mediów społecznościowych (SoMe) w zakresie oznaczania treści komercyjnych. Przedstawiciele UOKiK razem ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR i Radą Reklamy kończą pracę nad rekomendacjami. Będą one zawierać praktyczne przykłady form współprac komercyjnych w sieci i zasad ich oznaczenia, a także rekomendowane sposoby informowania o tym użytkowników. Nie dla kobiet pierwszy szereg w polskiej branży reklamowej i marketingowej - fatalne wyniki badania Równość i jawność wynagrodzeń, więcej kobiet na wyższych stanowiskach, takie same szanse zawodowe jak w przypadku mężczyzn, dbałość, by kreatywność i kompetencje nie miały płci – to tylko niektóre konieczne zmiany, które kobiety wskazały w badaniu #PoStronieKobiet, kiedy zapytano, jak wyobrażają sobie polską branżę reklamy i marketingu w 2030 roku. Sawicki z narzeczoną reklamują prezerwatywy. "Kochamy seks" Wojtek Sawicki po wywiadzie i zdjęciu w "Tygodniu Powszechnym" postanowił złamać kolejne tabu związane z intymnością osób z niepełnosprawnością. Zakupy pod wpływem. Za sznurki pociągają popularni influencerzy Reklama jest dźwignią handlu, a w promowaniu produktów przez internet za sznurki sprzedażowe pociągają popularni influencerzy. UOKiK sprawdzi, czy influencerzy promują tzw. scam Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdzi, czy influencerzy promują tzw. scam - podał w poniedziałek UOKiK. Dodano, źe to kolejne działania Urzędu związana z reklamą w mediach społecznościowych. Reklama następna Zgłoś błąd na stronie Drukuj Zapisz się na newsletter Obserwuj na Facebooku Przejdź do strony głównej