Warszawa

sedan

Reklama
Reklama

Pięć metrów nowej limuzyny za grosze

Kia wprowadza do Polski zupełnie nową limuzynę - to model optima. Nowość wyposażona w benzynowy silnik 2.0/170 KM wyceniona została na 82 900 zł. Wersja wysokoprężna 1.7 CRDi/136 KM jest droższa o 5 tys. zł. Co na to rywale? Najtańszy passat z silnikiem 1.4 TSI/122 KM kosztuje ok. 87 tys. zł, czyli niewiele mniej niż wysokoprężna optima. Opel insignia w najtańszej wersji z silnikiem 1.6/115 KM kosztuje 87 400 zł (81 400 zł w promocji), porównywalna mocą wersja 1.6 Turbo/180 KM - 104 990 zł (98 900 zł). Ford modeno z silnikiem 2.0/145 KM to 83 900 zł, mocniejszy turbobenzynowiec 1.6/160 KM - 91 500 zł. Toyota avensis 2.0/152 KM kosztuje 96 990 zł (promocja - 87 990 zł). Wyposażenie? Konkurencja wymięka! Oto lista luksusów na pokładzie optimy - podstawowa wersja M to 16-calowe felgi aluminiowe, przyciemniane szyby, reflektory projekcyjne, dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, elektrycznie regulowane szyby i lusterka boczne, komputer pokładowy, zdalnie sterowany centralny zamek z alarmem, sufler podpowiadający najlepszy moment zmiany biegu, trójramienna kierownica obszyta skórą, kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach, regulacja wysokości fotela kierowcy, elektryczna regulacja oparcia lędźwiowego w fotelu kierowcy, radio odtwarzaczem CD odtwarzającym pliki MP3, sterowanie systemem audio i tempomatem zamontowane na kierownicy, zestaw głośnomówiący bluetooth, złącze AUX, port USB, składane oparcie tylnej kanapy, dzielone w stosunku 60/40.