• Rozkosz ma kolor rudy
    Według badań prof. Wernera Habermehla rudowłose kobiety wiodą najbardziej aktywne życie seksualne, mają największą liczbę partnerów, a seks uprawiają ze znacznie większą częstością niż blondynki czy brunetki - informuje Daily Mail. Jeśli natomiast kobieta farbuje włosy na rudy kolor, zdaniem profesora wysyła w ten sposób mężczyznom sygnał, że poszukuje partnera lub jest nieusatysfakcjonowana ze związku w którym aktualnie się znajduje.  Jak myślicie… farbowane?
  • Kobiecy orgazm to istne trzęsienie ziemi
    Niewykluczone, że najważniejszym seksualnym organem kobiety jest jej… mózg. Rąbka tajemnicy tego nieodkrytego lądu, jakim jest kobiecy orgazm, uchylili naukowcy. Co odkryli? Istne trzęsienie ziemi!
  • Wilgotna skóra wywołuje podświadome, erotyczne skojarzenia
    Gładka i błyszcząca skóra skrywa w sobie podtekst erotyczny. U kobiet jest znacznie delikatniejsza i mniej owłosiona niż u mężczyzn, co można uznać za jedną z różnic płciowych. Dbamy o nią po to, aby zyskać jeszcze więcej seksapilu i wzbudzać zachwyt partnera.
  • Często wystarczy odpowiedni klimat, aby kobiety poczuły do siebie znacznie silniejsze uczucie
    Ostatnie badania wskazują, że co druga heteroseksualna przedstawicielka płci pięknej czuje pociąg seksualny do innej kobiety. Naukowcy uspokajają na łamach „The India Times”: biseksualizm jest zgodny z naturą kobiet i pojawia się z wiekiem.
  • Edyta Herbuś: Każdy biust jest piękny!
    Październik to tradycyjnie miesiąc dedykowany walce z rakiem piersi. Z tej okazji Edyta Herbuś apeluje do kobiet, aby nie zaniedbywały badań kontrolnych, ale także akceptowały swoje ciała. "Każdy biust jest piękny i każda kobieta jest piękna" - mówi tancerka.
  • Fragment programu ABC News
    O zmianach płci słyszymy od dawna, jednak dotychczas nie dotyczyły one dzieci. Tymczasem portal DailyMail poinformował o mieszkającym w Wielkiej Brytanii 10-letnim chłopcu, który po wakacjach powrócił do szkoły jako dziewczynka.
  • Kolejne pokolenia dzieci i młodzieży słuchają coraz więcej muzyki. I choć mogłoby się wydawać, że to pozytywna wiadomość, bowiem muzyka rozwija artystyczną wrażliwość i łagodzi obyczaje, to specjaliści alarmują, że jest w tym również powód do niepokoju. Muzyka, jaką tworzy się dla najmłodszych odbiorców jest kompletnie nieprzystosowana do ich wieku i często negatywnie wpływa na ich psychikę.
  • Japoński kompleks lolitki odzwierciedlają, bardzo popularne, rysunkowe opowieści o przygodach małych dziewczynek
    Japonia, to specyficzny kraj. Ukierunkowanie na dobro społeczeństwa, inny styl życia, alfabet i... fantazje erotyczne. Dziecięca pornografia w komiksach mangi, kult lolitki i randki z poduszką nie są tu żadną dewiacją, a rzeczą naturalną i próbą rozwiązania problemów.
  • Seksting, gwałty, pornografia... Kto jest winien seksualizacji dzieci?
    Jak zapobiegać seksualizacji dzieci? Kto za to zjawisko odpowiada - rodzice, szkoła, a może media? Odpowiedzi na te pytania szukają eksperci.
  • Jaka jest Polka w reklamie? "Plastikowa"
    Polka w reklamie nadal traktowana jest stereotypowo. Zazwyczaj jest „plastikowa” i ma wydumane problemy – uważa Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny agencji McCann Erickson. Wprawdzie zdarzają się już reklamy, w których widać, że perspektywa kobiety nie jest zawężona jedynie do kuchni, salonu i pokoju dziecięcego, a płeć piękna ma swoje potrzeby, ale trudno mówić o przełomie.