• Tabletki
    Zespół ds. Suplementów Diety Rady Sanitarno-Epidemiologicznej określił maksymalną ilość witaminy C, witaminy A, kwasu foliowego, niacyny, manganu i cynku w zalecanej dziennej porcji w suplementach diety – podał GIS.
  • Czarne porzeczki
    Sezon na czarne porzeczki jest krótki. Warto się nimi objadać, bo są bardzo zdrowe.
  • witaminy
    Do sprzedaży suplementów diety najlepszym miejscem są apteki, gwarantujące jakość i fachową poradę – mówili eksperci podczas debaty „Suplementy diety: media, fakty i mity”. Sugerowali też m.in., by suplementy eksponować tak, aby klienci nie brali ich za leki.
  • Kobieta przyjmująca witaminy
    Prowadząc aktywny tryb życia, warto pamiętać o wsparciu naszego organizmu odpowiednią suplementacją. Absolutną podstawą, zarówno dla sportowców-amatorów, jak i osób trenujących nieco rzadziej, są witaminy.
  • Ciąża
    Właściwy przebieg ciąży, rozwój malucha w brzuchu i jego zdrowie w późniejszym życiu zależy w ogromnym stopniu od diety przyszłej mamy. Nie wystarczy po prostu jeść - należy prawidłowo się odżywiać. Dbałość o odpowiednio zbilansowany jadłospis oraz bogactwo witamin i minerałów w spożywanych posiłkach powinna towarzyszyć nam już na etapie planowania dziecka. Skąd czerpać kluczowe składniki odżywcze? Kiedy je suplementować? Przyjrzyjmy się kilku mitom dotyczącym diety przyszłej mamy i podstawowych składników odżywczych, które powinny znaleźć w niej swoje miejsce.
  • Dieta, która dba o urodę
    Jeśli dzień zaczynasz od kawy i croissanta, na drugie śniadanie zjadasz drożdżówkę, a ulubione dania typu fast food łączysz z dużymi ilościami słodkich napojów gazowanych, problem dolegliwości trawiennych z pewnością nie jest ci obcy. Wiele do życzenia pozostawia zapewne także stan twojej skóry, włosów i paznokci – ich wygląd odzwierciedla bowiem zarówno tryb życia, jak i sposób odżywiania. Jeśli marzy ci się odmiana w postaci wzrostu poziomu atrakcyjności fizycznej, zacznij od modyfikacji swojego codziennego jadłospisu.