spalanie Lexus hitem w Polsce. Nowa hybryda spodobała się kierowcom Lexus NX to najpopularniejszy model japońskiej marki nad Wisłą. Jednocześnie Polska awansowała i jest teraz drugim co do wielkości europejskim rynkiem dla tego producenta. A sensacją okazuje się nowy Lexus RX 450h+ z napędem hybrydowym typu plug-in, czyli ładowanym z gniazdka. Czy są różnice w osiągach i spalaniu z baterią pełną i rozładowaną? Wyniki konfrontacji na torze i w mieście zaskakują… Nowa Mazda z silnikiem Wankla od dziś w Polsce! Nie tylko cena to sensacja Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV to najnowsze dzieło japońskiej marki. Dwubarwne nadwozie skrywa nowatorski napęd, który wykorzystuje silnik Wankla. Jednak jednostka spalinowa nigdy nie będzie napędzać samochodu. Dostała zupełnie nowe zadanie. Auto można już zamawiać. Cena i wyposażenie? Oto szczegóły prosto z premiery w Brukseli... Opel Crossland czy Opel Agila? Nie tylko silnik i 20 lat różni te auta Opel Crossland to obecnie najmniejszy crossover w gamie niemieckiego producenta. 20 lat temu, podobną funkcję pełnił model Agila. Co prawda na początku 2000 roku nikt nie zawracał sobie głowy słowem crossover, ale małe praktyczne auta także były w cenie. Czy po upływie ponad 20 lat coś jeszcze łączy te dwa modele? Reklama NOWA Toyota zaskakuje oszczędną hybrydą. Ten rodzinny SUV w Polsce już jest hitem Toyota Corolla Cross powstała z myślą o kierowcach, dla których C-HR jest zbyt ekstrawagancki bądź za ciasny, a model RAV4 za duży i zbyt drogi. Nowy model jednocześnie powiększa gamę SUV-ów japońskiej marki do ośmiu. Jednak z całej rodziny ma najnowocześniejszą i zaskakująco ekonomiczną hybrydę 5. generacji, najszybsze multimedia i dobrą przestronność kabiny. Jak jeździ i ile spala 197-konna wersja z napędem na przednią oś? Toyota Corolla 2023 już Polsce. Nowa hybryda 1.8 robi wielką różnicę Toyota Corolla na świecie sprzedaje się co 30 sekund, w Polsce co 30 minut. To najpopularniejszy samochód w historii i teraz doczekał się nowej odsłony. Japoński przebój dostał dwa najnowsze napędy hybrydowe 5. generacji z benzynowym silnikiem 1.8 oraz 2.0. Na pokładzie szybsze multimedia, a zegary zastąpił 12,3-calowy wyświetlacz. I to jednie próbka poważnych zmian… Reklama Mazda 3 e-Skyactiv X jedzie pod prąd. Silnik spalinowy ma przyszłość Mazda 3 e-Skyactiv X to przykład jak można konsekwentnie iść pod prąd. W czasach, gdy coraz więcej firm rezygnuje z silników spalinowych Mazda z uporem inwestuje w rozwój konwencjonalnych napędów i pionierskich projektów. W zimowych warunkach sprawdziliśmy, jak jeździ się z innowacyjnym silnikiem, który zyskał szczególne miano – benzyno-diesla. Toyota Corolla Cross powiększa rodzinę. Wjeżdża nowy SUV z napędem AWD-i Toyota Corolla Cross z napędem 4x4 AWD-i jest szybsza od wersji przednionapędowej, lepiej radzi sobie na mokrym, śliskim czy grząskim, a hybryda 5. generacji zaskakuje niskim zużyciem benzyny. Tym samym nowy SUV dołącza do rodziny i jedzie śladem modeli Yaris Cross, RAV4 i Highlander. Jak działa elektryczny układ 4x4 w samochodach japońskiego koncernu i czym różni się od klasycznego mechanicznego rozwiązania z Land Cruisera czy sportowego systemu GR-FOUR, który trzyma w ryzach GR Yarisa? Nowy Opel już w Polsce. Niemcy zaskakują francuską techniką Opel Astra nowej generacji na żywo zaskakuje rozmachem sportowych proporcji. W środku wszystkiego przybyło – miejsca, ekranów i wyposażenia. Bagażnik zyskał ponad 50 l. Pod maską silniki tradycyjne lub wspomagane prądem. Sprawdziliśmy, jak spisuje się 180-konna hybryda plug-in. Ten napęd wykorzystuje też bratni Peugeot 308... Nowa Corolla 2023 to awans o dwie klasy. Mniej spala, lepiej przyspiesza i ma cyfrowe wnętrze Toyota Corolla 2023 w delikatnym maskowaniu pojawiła się na torze Modlin. Japoński przebój w odmienionym wcieleniu dostał dwa najnowsze napędy hybrydowe 5. generacji o większej mocy i lepszych osiągach. Na pokładzie szybsze multimedia z 10,5-calowym ekranem, 12,3-calowy wyświetlacz zastąpił zegary. A to jednie próbka wielkich zmian wewnętrznych... Toyota Prius wjeżdża do Polski. Ta ślicznotka zaskoczy nie tylko stylem Toyota Prius nowej 5. generacji zrywa z łatką brzydkiego kaczątka i daje początek rewolucji stylistycznej. Od dziś symbol napędu hybrydowego jest pięciodrzwiowym coupe, czyli najładniejszym wcieleniem w 26-letniej historii tego modelu. W kabinie więcej miejsca plus przejrzysty kokpit. Z kolei nowy układ hybrydowy plug-in z 2-litrowym silnikiem benzynowym sprawia, że na co dzień ten samochód może służyć jako auto elektryczne. Jednak to nie koniec zaskoczeń… Reklama następna Zgłoś błąd na stronie Drukuj Newsletter Skopiuj link Przejdź do strony głównej