Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR – Corporate Social Responsibility) Ochrona klimatu, czysta i dostępna energia oraz równość płci to kluczowe wyzwania dla Polski na najbliższe lata Jak wynika z najnowszej edycji badania CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej, walka ze zmianami klimatu to największe wyzwanie dla Polski i świata, a ponad połowa firm deklaruje działania w tym obszarze. Projekty z zakresu ESG realizowane są przede wszystkim ze względów wizerunkowych, ale coraz większe znaczenie mają oczekiwania klientów i inwestorów, a także nowe regulacje, jak choćby te związane z raportowaniem pozafinansowym. Dla 50% firm kluczowym motywatorem jest potrzeba zaangażowania społecznego i chęć wprowadzania prawdziwej zmiany. Otwarci na potrzeby innych Społeczna odpowiedzialność biznesu (po angielsku Corporate Social Responsibility – CSR) zwana też czasem społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstw (SOP) – to pojęcie, które zadomowiło się już nie tylko w naszym języku. Dla coraz liczniejszej grupy organizacji staje się ważnym elementem w strategii zarządzania Frontem do seniora Czas pandemii jest trudny dla nas wszystkich, ale szczególnie jego ograniczenia dotykają osób starszych, zwłaszcza samotnych i nieumiejących korzystać z nowoczesnych technologii, by utrzymać kontakt, załatwić urzędowe sprawy czy zrobić zakupy Budowanie ekologicznej świadomości i praktyki Wichury, powodzie, fale upałów i wiele kataklizmów o dotychczas niespotykanych rozmiarach coraz dobitniej uświadamiają nam, że działalność człowieka, która generalnie zmierza do poprawy warunków naszego życia, przynosi nieuchronnie negatywne skutki dla środowiska naturalnego. Coraz lepiej rozumiemy też, że musimy im przeciwdziałać Newsletter Drukuj Skopiuj link Zgłoś błąd na stronie