SUV Mazda CX-90 ujawniona, CX-80 jedzie do Polski. Silniki sensacją Mazda CX-90 zaskoczyła premierą. To 7-osobowy SUV większy od CX-60, z rzędowym, sześciocylindrowym silnikiem 3.3 i hybrydą plug-in. W drodze jest też nowa Mazda CX-80, która stawi czoło BMW X5 oraz benzyno-diesel 3.0 Skyactiv X. Tak Japońska marka będzie rozpieszczać kierowców w 2023 roku… Lexus hitem w Polsce. Nowa hybryda spodobała się kierowcom Lexus NX to najpopularniejszy model japońskiej marki nad Wisłą. Jednocześnie Polska awansowała i jest teraz drugim co do wielkości europejskim rynkiem dla tego producenta. A sensacją okazuje się nowy Lexus RX 450h+ z napędem hybrydowym typu plug-in, czyli ładowanym z gniazdka. Czy są różnice w osiągach i spalaniu z baterią pełną i rozładowaną? Wyniki konfrontacji na torze i w mieście zaskakują… Nowy Opel spala tylko 5,3 l/100 km. To popis niemieckich inżynierów Opel Grandland GSe wyróżnia się bogatym wyposażeniem, ma napęd na obydwie osie, dysponuje mocą 300 KM i do 100 km/h rozpędza się w 6,1 s. To drugi po Astrze GSe model niemieckiego producenta dostępny w ofercie nowej submarki. Co ciekawe, z kompaktową Astrą łączy go jeden istotny szkopuł… Reklama Seres 5 wjeżdża do Polski. Nowy SUV kusi nie tylko jakością i stylem Seres 5 to już drugi model nowej marki rozwijającej biznes w Polsce. Najnowszy SUV jest większy niż Seres 3, do tego zapewnia więcej miejsca w kabinie, imponujący zasięg i moc. Także jakość wykonania czy rozwiązania multimedialne są z wyższej półki. Na co mogą liczyć kierowcy? Po pierwszym spotkaniu z autem znaleźliśmy też mankament... Oto nowe Suzuki większe niż Vitara. Japończycy zaszaleli Suzuki eVX wyskoczyło z kapelusza niespodziewanie. To nowy SUV większy niż Vitara, która w Polsce jest najpopularniejszym modelem japońskiej marki. Ale debiutant zaskakuje nie tylko wymiarami i stylem. Największą sensacją jest zastosowany napęd. Cena też może zdziwić... Reklama Lexus imponuje technologią. Japońska rewolucja już w Polsce Lexus NX nowej generacji zgubił przestarzały gładzik i jako pierwszy tchnął młodość w wizerunek japońskiej marki. Wraz ze zmianą konstrukcji i stylistyki pojawiły się najnowsze osiągnięcia firmy w dziedzinie multimediów. Tym samym śladem jedzie Lexus RX drugiej generacji, którego wnętrze imponuje niemal cztery razy szybszym dostępem do informacji i rozrywki, a szlachetny wizerunek podkreślają smaczki w stylu high-tech… Nowa Toyota C-HR sensacją! Zaskoczy nie tylko hybrydą 5. generacji Toyota C-HR nowej generacji szykuje się do debiutu w Polsce. Samochód oficjalnie wyskoczył z pudełka w Brukseli. Pod awangardową karoserią przewidziano 5. generację układu hybrydowego znaną z Corolli Cross, ale największą sensacją jest zupełnie nowy układ Dual DNA Plug-in Hybrid. Nowy C-HR będzie pierwszą hybrydą ładowaną z gniazdka produkowaną w Europie. Oto pierwsze wrażenia po spotkaniu z nowością… Nowy Lexus RX zawstydza silnik Diesla. Ta hybryda jest wbrew modzie Lexus RX pod wieloma względami jedzie pod prąd. Stawia wyłącznie na napęd hybrydowy i to z benzynową jednostką turbo, kiedy w świecie SUV-ów panuje moda na duży silnik Diesla. Do tego jest układ skrętnych tylnych kół i nowatorski lakier Sonic Cooper nakładany technologią soniczną. A jak jeździ i ile spala nowy RX? Nowa Toyota ujawniona. To SUV pełen niespodzianek Toyota bZ Compact SUV wyskoczyła z kapelusza. To jeden z 30 nowych samochodów elektrycznych, które japoński koncern wprowadzi w ciągu najbliższych 10 lat. Sylwetką w stylu coupe przypomina dzisiejszą Toyotę C-HR. W kabinie skrywa dwa nietypowo wygięte ekrany dotykowe i mnóstwo przestrzeni. To jednak nie koniec inżynierskich popisów... Toyota Corolla Cross wjeżdża do Polski. Hybryda 5. generacji zaskakuje różnicami Toyota Corolla Cross wyrasta na kolejny przebój japońskiej marki w Polsce. Nowy SUV z hybrydą 5. generacji jeszcze przed debiutem w salonach skusił w ciemno ponad 2200 osób. Przy tym Polacy nie żałują sobie – największą popularnością cieszy się topowa wersja wyposażeniowa Premiere Edition. A jak jeździ i ile spala 197-konna hybrydowa Corolla Cross z napędem na przednią oś? Reklama następna Zgłoś błąd na stronie Drukuj Newsletter Skopiuj link Przejdź do strony głównej