Toyota Corolla Cross NOWA Toyota zaskakuje oszczędną hybrydą. Ten rodzinny SUV w Polsce już jest hitem Toyota Corolla Cross powstała z myślą o kierowcach, dla których C-HR jest zbyt ekstrawagancki bądź za ciasny, a model RAV4 za duży i zbyt drogi. Nowy model jednocześnie powiększa gamę SUV-ów japońskiej marki do ośmiu. Jednak z całej rodziny ma najnowocześniejszą i zaskakująco ekonomiczną hybrydę 5. generacji, najszybsze multimedia i dobrą przestronność kabiny. Jak jeździ i ile spala 197-konna wersja z napędem na przednią oś? Tak Toyota Corolla Cross ratuje silnik spalinowy. Benzynę zastąpi wodór Toyota Corolla Cross dostała silnik o zapłonie iskrowym, który dostarcza mocy ze spalania wodoru zamiast benzyny. To zupełnie inne rozwiązanie wobec modelu Mirai skrywającego ogniwa paliwowe, w których w wyniku reakcji wodoru z tlenem powstaje energia do napędu tego elektrycznego auta. Jak inżynierowie chcą uratować konstrukcje spalinowe? Toyota Corolla Cross powiększa rodzinę. Wjeżdża nowy SUV z napędem AWD-i Toyota Corolla Cross z napędem 4x4 AWD-i jest szybsza od wersji przednionapędowej, lepiej radzi sobie na mokrym, śliskim czy grząskim, a hybryda 5. generacji zaskakuje niskim zużyciem benzyny. Tym samym nowy SUV dołącza do rodziny i jedzie śladem modeli Yaris Cross, RAV4 i Highlander. Jak działa elektryczny układ 4x4 w samochodach japońskiego koncernu i czym różni się od klasycznego mechanicznego rozwiązania z Land Cruisera czy sportowego systemu GR-FOUR, który trzyma w ryzach GR Yarisa? Reklama Toyota Corolla Cross wjeżdża do Polski. Hybryda 5. generacji zaskakuje różnicami Toyota Corolla Cross wyrasta na kolejny przebój japońskiej marki w Polsce. Nowy SUV z hybrydą 5. generacji jeszcze przed debiutem w salonach skusił w ciemno ponad 2200 osób. Przy tym Polacy nie żałują sobie – największą popularnością cieszy się topowa wersja wyposażeniowa Premiere Edition. A jak jeździ i ile spala 197-konna hybrydowa Corolla Cross z napędem na przednią oś? Toyota rozbiła bank. Hybrydy warte więcej niż Mercedes i Tesla Toyota i jej hybrydy cenniejsza niż Mercedes oraz Tesla, a Porsche przegrało z pampersami. Oto wyniki rankingu Best Global Brands 2022. Japońska marka zajęła w nim pierwsze miejsce w branży motoryzacyjnej i awansowała na 6. lokatę w ogólnej klasyfikacji 100 światowych firm. Jest warta nawet więcej niż Coca-Cola. To najwyższy wynik Toyoty w historii tego badania. Pod uwagę brano trzy wskaźniki: wyniki finansowe produktów lub usług, rolę marki w procesie podjęcia decyzji o zakupie oraz siłę marki w perspektywie zabezpieczenia przyszłych przychodów firmy. Reklama Nowa Toyota już w Polsce. Ta rodzinna hybryda 5. generacji będzie hitem Toyota Corolla Cross właśnie wjechała do Polski i wypełnia lukę między C-HR a RAV4. Nowy model jednocześnie powiększa gamę SUV-ów japońskiej marki do ośmiu. Jednak z całej rodziny ma najnowocześniejszą hybrydę 5. generacji, najszybsze multimedia i dobrą przestronność kabiny. Jak jeździ i ile spala 197-konna wersja z napędem na przednią oś? Toyota Corolla Cross znika w ciemno. Nie tylko hybryda 5. generacji kusi Polaków Toyota Corolla Cross to pierwszy model japońskiej marki z hybrydą 5. generacji. Występuje z napędem na przednie koła lub z elektrycznym układem 4x4 AWD-i. Do tego podkrada nowinki technologiczne z droższych aut, jak nowy Lexus RX. Dlatego potrafi automatycznie zmniejszyć prędkość przed zakrętem, czy wykrywa zasłabnięcie kierowcy. W Polsce nowy SUV w ciemno skusił już ponad 1600 osób. I widocznie cena nie gra roli, bo największym wzięciem cieszy się najbogatsza wersja Premiere Edition. Toyota Corolla Cross i hybryda 5. generacji hitem. Nie tylko spalanie zaskakuje Toyota Corolla Cross i tradycyjna Corolla 2023 to pierwsze modele japońskiej marki wyposażone w najnowszą hybrydę 5. generacji. Teraz spalinowo-elektryczny duet z silnikiem benzynowym 2.0 lub 1.8 zapewnia kierowcy większą moc i lepsze osiągi. A to jednie próbka możliwości... Toyota szuka w Polsce aut z rekordowym przebiegiem. 200 tys. km to za mało Toyota otwiera w Polsce nowy Klub Rekordowych Przebiegów. Może do niego należeć każdy właściciel samochodu tej japońskiej marki. Jedynym warunkiem jest przebieg. Licznik musi wskazywać ponad 200 tys. km... Toyota Corolla Cross czy C-HR? Nie tylko cena i hybryda 5. generacji robią różnicę Toyota Corolla Cross to pierwszy model japońskiej marki wyposażony w hybrydę 5. generacji. Samochód powstał na bazie najnowszej wersji platformy GA-C. Z wcześniejszej odmiany tej architektury korzysta także Toyota C-HR i odmłodzony Lexus UX. Czym nowy i większy SUV różni się od mniejszych bliźniaków? Okazuje się, że w ciągu pierwszych trzech tygodni przedsprzedaży salony Toyoty zebrały ponad 600 zamówień na Corollę Cross, w tym 45 proc. stanowi wersja z napędem 4x4 AWD-i. Reklama następna Zgłoś błąd na stronie Drukuj Newsletter Skopiuj link Przejdź do strony głównej