Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid Toyota Corolla Cross to sprytny ruch Japończyków. Jak jeździ i ile spala? Toyota Corolla Cross nie tylko wypełnia lukę w ofercie marki między takimi modelami jak C-HR i RAV4, lecz także uderza w jeden z najbardziej konkurencyjnych segmentów rynku. W topowej wersji 2.0 Hybrid Dynamic Force o mocy 197 KM i z napędem na obydwie osie AWD-i udowadnia, że nie czuje tremy wobec popularnych rywali. Nie wszystko jednak przypadło nam do gustu. NOWA Toyota zaskakuje oszczędną hybrydą. Ten rodzinny SUV w Polsce już jest hitem Toyota Corolla Cross powstała z myślą o kierowcach, dla których C-HR jest zbyt ekstrawagancki bądź za ciasny, a model RAV4 za duży i zbyt drogi. Nowy model jednocześnie powiększa gamę SUV-ów japońskiej marki do ośmiu. Jednak z całej rodziny ma najnowocześniejszą i zaskakująco ekonomiczną hybrydę 5. generacji, najszybsze multimedia i dobrą przestronność kabiny. Jak jeździ i ile spala 197-konna wersja z napędem na przednią oś? Nowa Toyota już w Polsce. Ta rodzinna hybryda 5. generacji będzie hitem Toyota Corolla Cross właśnie wjechała do Polski i wypełnia lukę między C-HR a RAV4. Nowy model jednocześnie powiększa gamę SUV-ów japońskiej marki do ośmiu. Jednak z całej rodziny ma najnowocześniejszą hybrydę 5. generacji, najszybsze multimedia i dobrą przestronność kabiny. Jak jeździ i ile spala 197-konna wersja z napędem na przednią oś? Nowa Toyota z hybrydą 5. generacji już Polsce. Nie tylko spalanie robi różnicę Toyota Corolla na świecie sprzedaje się co 30 sekund, w Polsce co 30 minut. To najpopularniejszy samochód w historii i teraz doczekał się nowej odsłony. Japoński przebój dostał dwa najnowsze napędy hybrydowe 5. generacji o większej mocy i lepszych osiągach. Na pokładzie szybsze multimedia z 10,5-calowym ekranem, 12,3-calowy wyświetlacz zastąpił zegary. A to jednie próbka zmian... Toyota Corolla Cross czy C-HR? Nie tylko cena i hybryda 5. generacji robią różnicę Toyota Corolla Cross to pierwszy model japońskiej marki wyposażony w hybrydę 5. generacji. Samochód powstał na bazie najnowszej wersji platformy GA-C. Z wcześniejszej odmiany tej architektury korzysta także Toyota C-HR i odmłodzony Lexus UX. Czym nowy i większy SUV różni się od mniejszych bliźniaków? Okazuje się, że w ciągu pierwszych trzech tygodni przedsprzedaży salony Toyoty zebrały ponad 600 zamówień na Corollę Cross, w tym 45 proc. stanowi wersja z napędem 4x4 AWD-i. Reklama Toyota Corolla Cross kusi wersją Premiere Edition. Cena to nie wszystko Toyota Corolla Cross w Polsce znika w ciemno, już ponad 1100 osób zapisało się na ten samochód. Pod karoserią 5. generacja napędu hybrydowego. Cena? Nowy SUV w wersji Premiere Edition kusi wyposażeniem. Tym samym śladem jedzie elektryczna Toyota bZ4X... Toyota Corolla Cross zaskoczy po 90 tys. km. Nowe Aygo X także trzyma cenę Toyota Corolla Cross i Aygo X zaskakują pod względem utraty wartości. Nowe modele japońskiej marki trafiły pod lupę ekspertów. Także Hyundai Tucson i Kia Sportage zostały prześwietlone. Na potrzeby raportu analitycy Info-Ekspert założyli od 3 do 5 lat eksploatacji i przebieg na poziomie 75-90 tys. km. Wyniki? Toyota Corolla Cross rekordowo bezpieczna. To popis japońskich inżynierów Toyota Corolla Cross zdobyła najwyższe wyróżnienie TOP SAFETY PICK+ w testach zderzeniowych amerykańskiej agencji Insurance Institute for Highway Safety. Tym samym japoński model dołączył do elitarnej grupy najbezpieczniejszych aut. W Polsce auto można już zamawiać... Toyota Corolla Cross już w Polsce. Cena i hybryda 5. generacji sensacją Toyota Corolla Cross już dostępna w Polsce i można ją zamawiać. Pod karoserią najnowsza, 5. generacja układu hybrydowego, napęd na przód lub 4x4 i pojemny bagażnik. Cena? Nowy SUV wypada korzystniej niż mniejszy i starszy C-HR. Toyota Corolla Cross z napędem AWD-i. Na drodze zaskoczy nie tylko trakcją Toyota Corolla Cross jedzie śladem modeli Yaris Cross, RAV4 i Highlander. Najnowszy SUV jako czwarty w gamie dostanie elektryczny napęd na cztery koła AWD-i. Jak działa ten system w samochodach japońskiego koncernu? Reklama Nowa Toyota Corolla Cross w Polsce. Cena nieważna, kierowcy już nie mogą spać Toyota Corolla Cross wylądowała w Polsce. To nowy SUV mniejszy niż RAV4, ale większy od C-HR. Za kierownicą w pełni cyfrowy kokpit, a pod karoserią najnowsza, 5. generacja układu hybrydowego i napęd na przód lub 4x4. Cena? Dilerzy już nie mogą opędzić się od klientów... Newsletter Drukuj Skopiuj link Zgłoś błąd na stronie