• Fiat 500L Living
    Przedstawiamy największą tajemnicę, jaką Fiat ukrywał w swoim sejfie! Koniec plotek i spekulacji. Oto wielka nowość - także dla polskiego kierowcy. Mamy pierwsze zdjęcia siedmioosobowego 500L Living…
  • Fiat Panda
    Pod maską testowanej Pandy znajdował się dwucylindrowy, benzynowy, turbodoładowany silnik TwinAir o pojemności 875 ccm i mocy 85 KM znany z Fiata 500 oraz Lancii Ypsilon. Niewielka jednostka produkowana przez przez Fiat Powertrain Technologies (FPT) w Bielsku-Białej lubi wysokie obroty. Pandą z TwinAirem można się bardzo dynamicznie poruszać, jednak wymaga to mocnego wciskania pedału gazu. Według danych fabrycznych Panda rozpędza się do setki w 11,2 sekundy. Przy spokojnej jeździe, na niskich obrotach doskwiera nieco niska kultura pracy silnika, niemniej jednak aby uzyskać niskie wyniki spalania należy zmieniać biegi zgodnie z wskazaniami "shift indicatora", czyli przy stosunkowo niewielkiej prędkości obrotowej silnika. Dla miłośników jazdy "o kropelce" dostępny jest jeszcze aktywowany przyciskiem tryb "Eco" ograniczający moment obrotowy do 100 Nm a przeciętne spalanie do 4,2 l/100 km (wg danych fabrycznych).
  • Nowy fiat panda
    Piątka drzwi i nowocześniejsza karoseria niż w legendarnym już poprzedniku, którego pokochały miliony kierowców. Będzie także wersja 4x4. We Frankfurcie koncern ujawnił swój największy sekret!
  • Jednostka TwinAir zdobyła najważniejszy laur w tym konkursie - została "Międzynarodowym Silnikiem Roku 2011"
    Ma małą pojemność i dużo mocy. Co ważne, pali niezwykle mało benzyny dzięki rewolucyjnej technologii. Czyj to wynalazek? Kto zaskoczył międzynarodowych ekspertów? Niemcy pękają z zazdrości!
  • Jakim cudem auta z Polski pobiły niemieckie
    Niemożliwe? A jednak! Specjaliści sprawdzili, która technologia ukryta pod maską jest najlepsza. Spośród najpopularniejszych marek wybrali tę jedną, jedyną. Oto wyniki najnowszego raportu...
  • Ale jazda! Niemcy pod wrażeniem wynalazku z Polski
    Ma małą pojemność, ale mnóstwo mocy. Co ważne, pali niezwykle mało benzyny dzięki technologii, która jest jego asem. Czyj to wynalazek? Który producent zaskoczył niemieckich kierowców? 
  • Ma małą pojemność, ale mnóstwo mocy. Co ważne, pali niezwykle mało benzyny dzięki rewolucyjnej technologii, która jest jego asem. Czyj to wynalazek? Który producent zaskoczył świat?
  • Ma małą pojemność, dwa cylindry i dużo mocy. Co ważne, pali niezwykle mało benzyny dzięki rewolucyjnej technologii. Czyj to wynalazek? Kto zaskoczył międzynarodowych ekspertów? Wszystko jest możliwe.