utrata wartości Toyota Corolla Cross zaskoczy po 90 tys. km. Nowe Aygo X także trzyma cenę Toyota Corolla Cross i Aygo X zaskakują pod względem utraty wartości. Nowe modele japońskiej marki trafiły pod lupę ekspertów. Także Hyundai Tucson i Kia Sportage zostały prześwietlone. Na potrzeby raportu analitycy Info-Ekspert założyli od 3 do 5 lat eksploatacji i przebieg na poziomie 75-90 tys. km. Wyniki? Mazda CX-60 zaskoczy wartością po 60 tys. km. BMW i Audi w pokonanym polu Mazda CX-60 zaskoczyła pod względem utraty wartości. Na potrzeby najnowszego raportu analitycy Eurotax prześwietlili też SUV-y marek niemieckich oraz Volvo. Założyli przy tym 3 lata eksploatacji i przebieg na poziomie 60 tys. km. Wyniki? Mazda 6 zaskoczy wartością po 90 tys. km. Pokonała BMW, Mercedesa i Audi Mazda 6 zaskoczyła pod względem utraty wartości. Na potrzeby najnowszego raportu analitycy Info-Ekspert prześwietlili samochody segmentu D z nadwoziem typu sedan. Założyli przy tym 3 lata eksploatacji i przebieg na poziomie 90 tys. km. Wyniki? Reklama Toyota i Suzuki zaskakują. Które samochody tracą najmniej na wartości? Toyota, Suzuki, Grupa Volkswagen, Hyundai czy Volvo? Analitycy Info-Ekspert sprawdzili, które samochody tracą najmniej na wartości. W szranki stanęło 20 modeli. Które auto po 5 latach będzie nas najmniej kosztować w całkowitym rozrachunku? Skoda daje popis w Polsce. Nowy SUV nie tylko ceną bije siedmiu rywali Skoda ENYAQ to nowość w Polsce. Jak wygląda utrata wartości tego elektrycznego SUV-a na tle rywali? W szranki stanęło siedem modeli: Mazda MX-30, Nissan Leaf, Tesla Model 3, Hyundai Kona Electric, Peugeot e-2008, Kia e-Niro i BMW i3. Które auto po trzech latach będzie nas najmniej kosztować w całkowitym rozrachunku? Reklama Najbardziej na wartości tracą diesle. Najmniej hybrydy Wiele firm, wybierając samochód do floty, bierze pod uwagę jego cenę (lub wysokość raty leasingowej) i zużycie paliwa. Tymczasem warto spojrzeć na jeszcze jeden parametr – kwotę, za jaką na koniec leasingu odsprzedamy samochód. Z najnowszych statystyk firmy Eurotax wynika, że najwięcej stracimy na dieslu. Szczególnie, gdy wyposażony jest w automatyczną skrzynię biegów. Toyota Corolla, Skoda Superb, Hyundai i10 i Renault Captur. Zaskoczą po 80 tys. km Toyota Corolla, Skoda Superb, Hyundai i10 czy Renault Captur to tylko niektóre z niemal 40 samochodów, które nawet po rozwodzie będą warte swoich pieniędzy. A sprawdzili to eksperci firmy analitycznej Schwacke, która od 60 lat zajmuje się szacowaniem wartości rezydulanej aut. Zobacz, który samochód elektryczny wybrać, żeby nie żałować po 45 tys. km W Polsce kierowcy mają do wyboru przynajmniej 15 modeli samochodów elektrycznych. Który z nich najbardziej trzyma cenę lub najmocniej traci? O prześwietlenie oferty dziennik.pl poprosił analityków firmy Info-Ekspert specjalizującej się w szacowaniu wartości rezydualnej aut. Nowy Suzuki Jimny już w Polsce. Następca niezniszczalnej terenówki zaskoczy po 100 tys. km Suzuki Jimny nowej generacji jest zaliczany do najbardziej wyczekiwanych premier polskiego rynku motoryzacyjnego w 2019 roku. Nam w Warszawie udało się złapać pierwsze sztuki tej terenówki, a eksperci już sprawdzili czego mogą spodziewać się kierowcy po przejechaniu ok. 100 tys. km. Żeby samochód za szybko nie taniał. Zobacz, które auto wybrać, żeby nie żałować po 60 tys. km Szukasz auta i najważniejsza jest cena? Okazuje się, że po czterech latach i przejechaniu 60 tys. km możesz żałować. Na co zwrócić uwagę, żeby nie przeklinać decyzji? Eksperci sprawdzili, które samochody najbardziej trzymają cenę na polskim rynku i gwarantują najniższe koszty użytkowania. Oto najnowszy raport... Reklama następna Zgłoś błąd na stronie Drukuj Zapisz się na newsletter Obserwuj na Facebooku Przejdź do strony głównej