zakaz samochodów spalinowych Wojna o silnik Diesla i benzynowy w nowej fazie. Berlin chce Morawieckiego Silnik Diesla i benzynowy oraz ich losy są przedmiotem targów w Brukseli. "Niemcy i Komisja Europejska są na dobrej drodze do rozwiązania sporu o unijną regulację mającą na celu wprowadzenie zakazu sprzedaży samochodów z silnikiem spalinowym od 2035 roku" – stwierdził Olaf Scholz, kanclerz Niemiec. Berlin chce rozmawiać z Mateuszem Morawieckim. Polska jednak ma w tej sprawie znacznie ostrzejsze stanowisko… Zaskakujący zwrot akcji ws. silników Diesla i benzynowych. NOWE WIEŚCI z Brukseli Silnik Diesla i benzynowy od 2035 roku zostaną z nami! Gruchnęła wieść z Brukseli. Reuters donosi, że Komisja Europejska ugięła się i opracowała plan umożliwiający sprzedaż nowych samochodów spalinowych na e-paliwa. Ale nie ma róży bez kolców. Urzędnicy przewidzieli specjalne zabezpieczenie, które nie pozwoli na jazdę po zatankowaniu zwykłej benzyny czy oleju napędowego… Silnik Diesla i benzynowy polegną? Oto zaskakujący atak Silnik Diesla i benzynowy od 2035 roku mają zniknąć z salonów sprzedaży samochodów – zakładają przepisy przyjęte przez Parlament Europejski. Niemcy, Polska i kilka innych państw zawiązało sojusz przeciw zakazowi aut spalinowych. Teraz francuski rząd z zaskoczenia wytoczył działa, ogłasza "ostateczną rozgrywkę" i uderza w Berlin… Reklama Silnik Diesla i benzynowy zablokowane? "Niemcy rozmywają temat" Silnik Diesla i benzynowy od 2035 roku mają zniknąć z salonów sprzedaży samochodów - zakładają przepisy przyjęte przez Parlament Europejski. "Proszę nie dać się zmylić zapowiedziom, że Niemcy nie zagłosują za zakazem sprzedaży aut spalinowych po 2035 roku. Oni rozmywają temat, proponują zmianę niektórych definicji" - powiedziała Izabela Kloc, europosłanka PiS. Silnik Diesla i benzynowy z nowym życiem? Sensacyjne wieści z Berlina Silnik Diesla i benzynowy od 2035 roku mają zniknąć z salonów sprzedaży samochodów - zakładają przepisy przyjęte przez Parlament Europejski. Jednak Niemcy z Polską i pięcioma innymi krajami tworzą sojusz na rzecz zmiany forsowanego przez UE zakazu używania silników spalinowych. Czeski minister ujawnił przełomowy plan Komisji Europejskiej… Reklama Silnik Diesla i benzynowy zakazane w Polsce? Rząd nie owija w bawełnę Silnik Diesla i benzynowy od 2035 roku mają zniknąć z salonów sprzedaży samochodów - zakładają przepisy przyjęte przez Parlament Europejski. Polski rząd ma inne zdanie. "U naszych największych partnerów rośnie świadomość tego, że jest to zbyt daleko idący pomysł. Jest szansa na wycofanie się UE z planów zakazu rejestracji pojazdów emitujących spaliny" - powiedział Szymon Szynkowski vel Sęk minister ds. Unii Europejskiej. Inny przedstwiciel rządu przestrzega przed uzależnieniem od Chin. Silnik Diesla i benzynowy zostają? Sensacyjna wolta w Brukseli Silnik Diesla i benzynowy od 2035 roku mają na zawsze zniknąć z salonów sprzedaży samochodów - zakładają przepisy przyjęte przez Parlament Europejski. Jednak w Brukseli nastąpił zaskakujący zwrot akcji. Unia Europejska opóźnia głosowanie nad przełomowym prawem. Skąd ta wolta? Silnik Diesla i benzynowy znikają na zawsze. PE zatwierdził NOWE przepisy Silnik Diesla i benzynowy na zawsze znikną z salonów sprzedaży samochodów. Parlament Europejski właśnie przegłosował przepisy w sprawie 100-proc. redukcji emisji CO2. W efekcie od 2035 r. w państwach członkowskich będzie można rejestrować wyłącznie auta z napędem elektrycznym lub wodorowym. Co to oznacza dla Polski? Rząd swoje, a eksperci swoje… Zakaz aut spalinowych. "To jest Orwell albo jakaś nowa wersja komunizmu" Wprowadzenie w UE zakazu rejestracji samochodów z silnikiem spalinowym od 2035 r. pozbawi ogromną część Polaków możliwości transportu; to jest Orwell albo jakaś nowa wersja komunizmu - ocenił Patryk Jaki, europoseł SP. A eksperci zauważają, że konieczne jest wdrożenie instrumentów ograniczających liczbę rejestracji samochodów napędzanych silnikiem Diesla i benzynowym. Bruksela przykręca śrubę. Specjalne czujniki w aucie wyślą informację... rządowi. Ile zapłacą kierowcy? Silnik Diesla zgodny z nową normą Euro 7 będzie musiał spełniać takie same limity jak benzynowy - przewiduje Komisja Europejska. Do tego Bruksela w zaostrzonych przepisach zakłada m.in. szerokie wykorzystanie cyfryzacji do kontrolowania przez władze emisji, dlatego samochody będą wyposażone w czujniki do monitorowania spalin przez cały okres eksploatacji auta. A to jedynie próbka wymagań w drodze do całkowitego zakazu silników spalinowych. Ile za to zapłacą kierowcy? Reklama następna Zgłoś błąd na stronie Drukuj Newsletter Skopiuj link Przejdź do strony głównej