• Zamyślona kobieta
    Krótkie i szare dni, deszcz i mała ilość słońca sprzyjają pojawieniu się jesiennej chandry. Objawia się ona zmęczeniem, poczuciem przygnębienia, rozdrażnieniem i złym samopoczuciem.
  • Relaks
    Gdy czas kojarzący się ze słońcem, wakacyjnym luzem, wysokimi temperaturami i czasem urlopów, dobiega końca, zaczyna nas dopadać jesienna chandra. Jak z nią walczyć? I co zrobić, aby letni dobry nastrój trwał jak najdłużej?
  • Zamyślona kobieta
    Dlaczego na początku wiosny czujemy się ospali i mamy zaburzenia koncentracji? Jak można załagodzić te objawy?
  • Mężczyzna ziewa
    Jak odróżnić jesienną chandrę od depresji? Wyjaśniła to w "Dzień Dobry TVN" dr Maja Polikowska-Herman, psychiatra, Instytut AMICI. Dietetyczka Justyna Mizera powiedziała natomiast, czym wzbogacić swoją codzienną dietę, by mieć więcej energii. Jakie rady treningowe na jesień i zimę miała Joanna Brzezińska?
  • Depresja
    Często mówi się, że pogoda wpływa na nasze samopoczucie. Czy jest to możliwe?
  • Anna Lewandowska
    Anna Lewandowska z motywowania kobiet do aktywności i dbania o siebie uczyniła swój zawód. Ostatnio jednak trenerka postanowiła przyznać się do tego, że i jej zdarzają się słabsze dni podczas których rezygnuje z treningu.
  • Kobieta w jeiennym nastroju
    Kończy się lato i wielu z nas dopada jesienna chandra. Co zrobić, żeby nie dopuścić do obniżenia nastroju? Są na to sposoby. Poznaj kilka z nich i czuj się dobrze, niezależnie od aury za oknem.
  • Mężczyzna
    W okresie jesienno-zimowym na spadek nastroju narzeka ponad połowa Polaków. Skutecznym sposobem na chandrę i przygnębienie jest fototerapia, muzykoterapia, ćwiczenia, spotkania ze znajomymi, książka czy kąpiel relaksacyjna. W wystroju wnętrz warto postawić na barwne dodatki, choćby dekoracyjne poduszki czy oryginalne świece zapachowe.
  • Zimowy relaks
    W okresie jesienno-zimowym na spadek nastroju narzeka ponad połowa Polaków. Skutecznym sposobem na chandrę i przygnębienie jest fototerapia, muzykoterapia, ćwiczenia, spotkania ze znajomymi, książka czy kąpiel relaksacyjna. W wystroju wnętrz warto postawić na barwne dodatki, choćby dekoracyjne poduszki czy oryginalne świece zapachowe.
  • Para w łóżku
    Wiele osób przyznaje, że jesienią i zimą ma dużo mniejszą ochotę na seks. Krótsze dni, ograniczona ilość słońca, w tym także witaminy D, przekładają się na gorsze samopoczucie, bóle głowy, zmęczenie, rozdrażnienie, ospałość, a co za tym idzie – spadek libido. W tym czasie trzeba więc szczególnie zadbać o jak najlepsze relacje z partnerem, okazać mu większe zainteresowanie, znaleźć czas na wspólny weekendowy wyjazd lub przygotować romantyczną kolację przy świecach. Warto też postawić na afrodyzjaki, które wyostrzą zmysły i dodadzą energii.