• Świeżaki, maskotki z Biedronki
    Jedni stoją i proszą o naklejki, inni próbują zdobyć upragnioną maskotkę na portalach ogłoszeniowych, są i tacy, którzy dopuszczają się kradzieży naklejek w sklepach. Wszystko po to, aby zdobyć upragnionego Świeżaka, czyli maskotkę z dyskontu. Okazuje się, że to nie jedyna akcja marketingowa, jakiej w ostatnich latach ulegli Polacy. Co sprawia, że wpadamy w marketingową pułapkę?
  • Depeche Mode dyskutowali naukowcy
    Kilkunastu naukowców z całej Polski przez dwa dni dyskutowało w Toruniu o fenomenie grupy muzycznej Depeche Mode. Cieszącą się ogromnym zainteresowaniem sesję zorganizowano z okazji przypadającego w sobotę Święta Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.
  • "Ciacho"
    Nudne, głupie, a czasem jedno i drugie, słowem filmy, które lepiej sobie darować. Oto – jak najbardziej subiektywny – ranking najgorszych filmów Anno Domini 2010.