jakie opony wielosezonowe Opony bieżnikowane, czyli nalewki: warto je kupić? Wady, zalety, opinie Kierowcy szukający tańszej alternatywy dla opon fabrycznie nowych mają do wyboru kilka opcji. Wśród nich: ogumienie używane oraz tzw. nalewki, czyli opony regenerowane (bieżnikowane). O tych pierwszych już pisaliśmy, teraz pora te drugie: czy kupowanie ich ma sens, czy są bezpieczne, ile kosztują? Sprawdzamy. Opony zimowe czy wielosezonowe: Które lepiej wybrać? Ogumienie całoroczne robi się pod wieloma względami coraz lepsze, a wobec zalet związanych m.in. z oszczędnością czasu i pieniędzy – nie trzeba co kilka miesięcy tkwić w kolejce u wulkanizatora ani płacić rosnących stawek za wymianę – coraz większa liczba kierowców rezygnuje z opon sezonowych i przez cały rok używa właśnie jednego uniwersalnego kompletu. Ale czy to naprawdę dobry pomysł? Czy opony całoroczne faktycznie mogą zawsze i wszędzie zastąpić porządne ogumienie sezonowe? Sprawdzamy. Opony letnie, zimowe czy całoroczne? Oto zaskakująca zmiana w Polsce Sprzedaż opon zimowych w Polsce spada. Zyskują na tym opony całoroczne. "Kategoria ogumienia wielosezonowego rozwija się niezwykle dynamicznie, a na taki typ opony decyduje się coraz więcej kierowców, szczególnie w rejonach, w których sezon zimowy nie obfituje w częste opady śniegu" – powiedział Piotr Snakowski z Continental Opony Polska. Chińskie opony całoroczne przerażająco niebezpieczne. Tych modeli unikaj Tanie opony całoroczne zamiast opon zimowych i letnich? Eksperci sprawdzili, jak zachowują się chińskie produkty. Wyniki prób są przerażające: ekstremalnie długie drogi hamowania i fatalne własności jezdne. Pierwszy śnieg! Zobacz, które opony całoroczne są najlepsze i najgorsze w Polsce W północnych regionach Polski spadł pierwszy śnieg. To najwyższa pora na zmianę ogumienia? A może zaoszczędzić i zamiast zimowych założyć opony całoroczne? Zobacz, które opony wielosezonowe są najlepsze, a których unikać. Reklama Newsletter Drukuj Skopiuj link Zgłoś błąd na stronie