• Kobieta ze skakanką
    Skakanie na skakance jest trudniejsze niż mogłoby się wydawać. Jak robić to prawidłowo?
  • Kobieta ze skakanką
    Skakanie na skakance jest ważnym elementem treningu mającego ujędrnić mięśnie, poprawić wydolność organizmu oraz spalić nadmiar tkanki tłuszczowej. Efekty, w postaci jędrniejszego i smuklejszego ciała, może przynieść już 10 minut treningu dziennie. Lekka i poręczna skakanka jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które nawet podczas urlopu nie lubią rezygnować z treningu.
  • Trening ze skakanką
    Skakanie na skakance jest ważnym elementem treningu, mającego ujędrnić mięśnie, poprawić wydolność organizmu oraz spalić nadmiar tkanki tłuszczowej. Efekty, w postaci jędrniejszego i smuklejszego ciała, może przynieść już 10 minut treningu dziennie. Lekka i poręczna skakanka jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które nawet podczas urlopu nie lubią rezygnować z treningu.
  • Zaledwie kilka minut na skakance może skutecznie obniżyć... uczucie głodu. Jak przekonują specjaliści, skoki to nie tylko sposób na poprawę kondycji i wysmuklenie sylwetki, ale również na zahamowanie łaknienia.
  • Samochodowy mistrz skakanki
    Zabawa skakanką to nic nowego. Co jednak stanie się, gdy zamiast na własnych nogach, do ćwiczeń użyjemy samochodu? Odpowiedź znajdziecie na filmiku.
  • Technika jest równie ważna podczas treningu co motywacja i systematyczność!
    O efektach ćwiczeń decydują zasady, których każdy ćwiczący z ciężarami powinien przestrzegać. Prawidłowy trening jest gwarantem budowania sylwetki. Podpowiemy ci co robić, aby twój wysiłek został szybko nagrodzony.