• Czego nie jeść razem?
    Nawet zdrowe, pełnowartościowe produkty przestają być pożywne, jeśli nieodpowiednio je łączymy. Może być tak, że jeden produkt zaburza wchłanianie cennych składników drugiego. Poznaj źle dobrane pary.
  • Ziemniaki, które puszczają pędy
    Wydawałoby się, że wszystkie owoce i warzywa są zdrowe. Okazuje się, że nie do końca jest to prawdą. Które z nich są trujące? Jakie toksyny zawierają?
  • Jabłko
    Rolnicy często opryskują swoje uprawy dużą ilością różnych pestycydów w celu ochrony roślin przed szkodliwymi mikroorganizmami. W wyniku tego na nasze stoły trafiają owoce i warzywa pokryte dużą ilością niezdrowej chemii.
  • Kobieta je rzodkiewkę
    Kiedy mamy wiosnę w pełni to najlepszy moment, aby wybierać świeże produkty i urozmaicić menu o sporą dawkę witamin! Nie od dziś wiadomo, że sposób odżywiania się wpływa nie tylko na kondycję naszego organizmu, ale również na nastrój.
  • 1. Dieta na 5
    Czas obudzić się z zimowego snu i z energią przywitać wiosnę. Brak słońca, niedobór witamin w diecie oraz ograniczona aktywność fizyczna powodują, że brakuje nam energii i motywacji po zimie. Oto 10 sprytnych sposobów, dzięki którym łatwo poprawisz samopoczucie, dodasz sobie energii i wpłyniesz pozytywnie na zdrowie!
  • Co jeść, kiedy
    Czekolada, kebab, a może niskokaloryczna sałatka? Po co sięgnąć, kiedy nagle dopada cię stres?
  • Szpinak
    Medyczne części zamienne i ludzkie organy hodowane w laboratoriach – to już nie science fiction. Naukowcom udało się przetransformować liść szpinaku w tkankę, którą w przyszłości będzie można wykorzystywać do naprawiania uszkodzeń mięśnia sercowego. Co jest najbardziej niezwykłe, to fakt, że taka łatka jest od razu wyposażona w naczynia doprowadzające krew. Kto by pomyślał, że szpinak jest aż tak dobry dla serca...
  • Owoce i warzywa
    Polacy wciąż jedzą zbyt mało warzyw i owoców. Promowaniu i budowaniu właściwych postaw służyć ma szósta edycja kampanii edukacyjnej "5 porcji warzyw, owoców lub soku". Program realizowany jest przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków.
  • Kobieta ziewa
    Brak słońca, dieta uboga w cenne dla organizmu minerały, brak witamin – to wszystko powoduje, że organizmowi ciężko dostosować się do zmian, które niesie za sobą kolejna pora roku, dlatego nie dla wszystkich nadejście wiosny oznacza zastrzyk energii i chęć do działania. Niektórzy odczuwają w tym okresie osłabienie, brak koncentracji i senność. To może być wiosenne przesilenie. Podpowiadamy, jak skutecznie sobie z nim radzić i cieszyć się zdrowiem oraz dobrym samopoczuciem.
  • jarmuż
    - Ma więcej wapnia niż mleko, mnóstwo antyoksydantów - powiedziała o jarmużu dietetyk i alergolog dr Danuta Myłek. Jakie zawiera witaminy i kto powinien go jeść?