Inne / Artur Chmielewski
Inne

Organizowany przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy oraz dziennik.pl konkurs ma dwa etapy. Pierwszy rusza 10 września i potrwa do 25 września. Przez całe dwa tygodnie organizatorzy czekają na Wasze zdjęcia Warszawy.

Jak je wysłać? Trzeba zarejestrować się na forum.dziennik.pl, a następnie wysłać swoje zdjęcie Warszawy, korzystając z formularza, do którego prowadzi link zamieszczony poniżej.

UWAGA! Jeden uczestnik konkursu może nadesłać maksymalnie trzy zdjęcia. Pliki w formacie JPG powinny mieć wielkość nie mniejszą niż 1,5 MB i nie większą niż 2 MB. Zdjęcia powinny mieć w nazwie login autora i numer, np. "ula_1", "ula_2" itd.

Jednocześnie prosimy, by uczestnicy zachowali na swoich komputerach zdjęcia wyższej rozdzielczości - ponieważ niektórzy uczestnicy konkursu będą mieli możliwość opublikowania fotografii.

Komisja Konkursowa wyróżni 20 autorów najlepszych - zdaniem jurorów - fotografii. Wtedy zacznie się drugi etap plebiscytu.

Reklama

Podczas jego trwania wszyscy czytelnicy dziennika.pl będą mogli głosować - na naszej stronie oraz wysyłając SMS-y - na swoje ulubione z 20 wybranych przez komisję zdjęć, pokazujących uroki Warszawy. Ich głosy zadecydują o tym, autor którego zdjęcia odbierze GŁÓWNĄ NAGRODĘ - 10 tysięcy złotych.

Pozostali autorzy zdjęć z grupy wyróżnionych przez komisję otrzymają nagrody pocieszenia. Ufundowane przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy zestawy upominków otrzyma też 20 osób, wylosowanych spośród głosujących na najlepsze zdjęcie.

Dodatkowo najlepsze zdjęcia, wybrane przez specjalistów z działu foto dziennika.pl zostaną opublikowane na łamach naszego portalu.

Tutaj znajdziesz regulamin konkursu.

Fundatorem wszystkich nagród w konkursie jest Urząd Miasta Stołecznego Warszawy.