Początkowy etap kampanii, zaplanowanej na pierwsze półrocze 2008 roku, ma charakter wizerunkowy i jest wsparty hasłem „Dziennik.pl – Mocna strona informacji”. Założeniem reklamy, zarówno telewizyjnej (TVN i TVN24), radiowej (RMF, Trójka), prasowej jak i internetowej, jest zwrócenie uwagi na dużą aktualność informacji podawanych przez serwis.

Reklama

Radosław Porczyński, Project Manager Dziennik.pl: „Spoty telewizyjne przygotowane zostały w trzech wersjach i obejmują swoim zasięgiem główne segmenty grupy docelowej serwisu: młodzież, kobiety i mężczyźni w wieku 25-45 lat. Kreacje internetowe bazują na nowatorskim pomyśle, pozwalającym na częste aktualizowanie treści newsów zamieszczanych w reklamach”.

"Mocna strona informacji" Dziennik.pl - Student

"Mocna strona informacji" Dziennik.pl - Dziewczyna

"Mocna strona informacji" Dziennik.pl - Manager





"Mocna strona informacji" Dziennik.pl - spot radiowy

Drugi etap kampanii, kładący nacisk na aktywność i lojalność Internautów, prezentuje szerokie spektrum tematyczne serwisu: od poważnych problemów gospodarczych, czy politycznych, przez wydarzenia sportowe i motoryzację, po rozrywkę w rubryce Życie na Luzie. Tu promowane będą jego możliwości o charakterze społecznościowym: funkcje współtworzenia treści przez Internatów i nowe, zmodyfikowane forum. Działania te będą wsparte zasięgową kampanią w innych serwisach i portalach internetowych.

Reklama

Dziennik.pl to internetowy serwis informacyjny, aktualizowany 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Należy do najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych w Polsce (3 miejsce wśród portali w październiku 2007 według raportu Instytutu Monitorowania Mediów). Dziennik.pl to dostęp do blisko 840 tys. użytkowników Internetu miesięcznie, którzy generują ponad 23 mln odsłon miesięcznie*.

Przy kampanii współpracują: dom mediowy Media Contacts, dom produkcyjny Prime Time oraz agencja kreatywna Genero.

* Źródło: Megapanel Gemius/PBI; 10.2007

Reklama

Informacji udziela Dorota Wojtczak
Marketing Manager Dziennik.pl
tel.: (22) 232 14 29; 697 360 251
email: dorota.wojtczak@axelspringer.pl


Reklama Dziennik.pl:
Magdalena Jabłońska
tel.: (22) 232 14 28; 697 091 995
email: magdalena.jablonska@axelspringer.pl