• Najbardziej awaryjne auta - raport TUV 2015
    Specjaliści od samochodów używanych przygotowali ranking najbardziej awaryjnych modeli w wieku od 2 do 3 lat, od 4 do 5 lat, od 6 do 7 lat, od 8 do 9 lat i od 10 do 11 lat. Zobacz, które auta z rynku wtórnego są najgorsze.
  • Kia picanto LPG
    Drogie paliwo drenuje kieszenie polskich kierowców i nic nie wskazuje na to by użytkownicy samochodów mieli złapać oddech. Jednak jest skuteczny sposób na to by zaoszczędzić pieniądze. Dziennik.pl przygotował najnowsze zestawienie najtańszych aut wyposażonych w LPG, którymi będziesz jeździć za grosze...
  • Chevrolet orlando
    Właścicieli flot interesują auta na gaz. Nie wszyscy sprzedawcy mają je w ofercie
  • Tankowanie gazem LPG
    Drogie paliwo drenuje kieszenie kierowców i nic nie wskazuje na to by użytkownicy samochodów mieli złapać oddech. Jednak jest skuteczny sposób na to by zaoszczędzić pieniądze. Oto top 10 niedrogich aut, którymi będziesz jeździć za grosze. Ranking opracowali eksperci tygodnika "Auto Świat" - w ich opinii właśnie te samochody dobrze pracują na gazie i ich eksploatacja na LPG nie powinna sprawiać kłopotów.
  • Koncerny samochodowe biorące udział w trwającym salonie samochodowym w Genewie nie zapomniały o klientach flotowych. Przedstawiamy dziesięć modeli, które jeszcze w tym roku wyjadą na polskie ulice i mają wszelkie predyspozycje do tego, aby stać się firmowymi bestsellerami
  • Aveo - najchętniej kupowany model Chevroleta
    Kryzys przykręca śrubę. Łapiemy się za kieszeń i coraz skrupulatniej liczymy pieniądze. Jak uciec od ciężkich czasów? Oto sposoby polskich kierowców… Na polskim rynku najbardziej zyskują marki mające dobrą ofertę dla Kowalskiego ze szczuplejszym portfelem. Chevrolet przez 11 miesięcy sprzedał o ponad 20 proc. więcej aut. Należąca do Renault Dacia poprawiła wynik o 18,3 proc. "Klienci wybierają nasze auta ze względu na dobry stosunek ceny do jakości" - mówi Wojciech Osoś z Chevrolet Poland. Jeszcze w 2005 r. marka należąca do koncernu GM sprzedała u nas nieco ponad tysiąc aut. W tym roku ponad 7 tys. i zdobędzie niemal 3 proc. rynku. Dacia w ciągu trzech lat podwoiła sprzedaż z 2,5 do niemal 5 tys. aut. Volvo zanotowało wzrost zbliżony do 6 proc. i wszystko wskazuje na to, że zostanie liderem segmentu premium. Także Hyundai i Suzuki szybko zyskują nowych klientów, podczas gdy marki okupujące dotychczas pierwsze miejsca w rankingach sprzedaży staczają się w dół. Spośród dwudziestu najpopularniejszych marek do końca listopada aż 12 zanotowało spadki sprzedaży. Pierwsza trójka, Skoda, Ford i Opel, traci równo - 6,1 - 6,2 proc. Rekordzistka - Honda, straciła w porównaniu z 2010 r. jedną trzecią klientów, Fiat - jedną czwartą, a Toyota 20 proc.
  • Chevrolet cruze
    Nieliczne marki skorzystały na kryzysie: zwiększyły sprzedaż i udziały w rynku
  • Polacy rzucili się na te samochody! Są tanie jak woda
    Kiedy rynek nowych aut się kurczy, sprzedaż dwóch marek – Chevrolet i Dacia – niebywale rośnie. Pierwsza do końca lipca zarejestrowała w Polsce o 17,4 proc. więcej aut osobowych niż przed rokiem. Druga – aż o 44,9 procent.
  • Chevrolet wrzuca wyższy bieg. Ucieka konkurencji
    Pierwsze sześć miesięcy tego roku było dla Chevroleta świetnym okresem. Firma podaje, że sprzedała na polskim rynku 3,7 tys. samochodów – o 19,9 proc. więcej niż rok temu. Dane publikowane przez Centralną Ewidencję Pojazdów i Kierowców są niższe o 100 egzemplarzy, ale i tak oznaczają wzrost rok do roku o 17,7 proc.