e-myto Koniec autostradowej promocji. PiS nie otworzy bramek kierowcom O podniesionych szlabanach i darmowych przejazdach autostradą A1 kierowcy już mogą zapomnieć. Minister Andrzej Adamczyk zapowiada, że więcej takich prezentów nie będzie. Zdaniem ekspertów, to krok w dobrą stronę. Kierowcy na e-myto poczekają 4 lata. Rewolucja Bieńkowskiej niewypałem Ostatnia decyzja Elżbiety Bieńkowskiej miała zmienić los polskich kierowców. Jednak użytkownicy samochodów nieprędko doczekają się wdrożenia elektronicznych opłat na polskich autostradach. Powszechne e-myto zacznie obowiązywać najwcześniej za cztery lata. Ostatnia decyzja Bieńkowskiej zmieni los kierowców. Jak będziemy płacić za drogi? Była minister infrastruktury i rozwoju Elżbieta Bieńkowska rekomenduje e-myto jako nowy sposób poboru opłat od samochodów osobowych na autostradach. Reklama Motocyklem po autostradzie za darmo? Może nie być wyjścia Będą mniej i bardziej uprzywilejowani kierowcy na autostradach? Rząd zastanawia się, czy nowym systemem odpłatności za autostrady uda się objąć motocyklistów. Na dziś nie jest to wcale takie oczywiste. Winiety czy e-myto? Ważą się losy poboru opłat na drogach. Nieoficjalnie wygrywa... Winiety albo e-myto. Ważą się losy systemu poboru opłat na drogach. Jak wynika z nieoficjalnych informacji, większe szanse ma w tej chwili system elektroniczny. Jest więc coraz mniejsza szansa na to, by kierowcy musieli kupować winiety. Reklama Jak odkorkować polskie AUTOSTRADY? Jest kilka możliwości Trzeba znaleźć sposób, aby odkorkować zatkane autostrady. Jest kilka możliwych scenariuszy. Jak jeździć i nie płacić myta? To dziecinnie proste Co grozi kierowcy, który nie zapłaci za przejazd płatną drogą? Teoretycznie kary są bardzo wysokie. Praktycznie, oszukanie Inspekcji Transportu Drogowego jest dziecinnie proste. Rząd kasuje pieniądze, a cierpią kierowcy! Nowe rozszerzenie e-myta to zniszczone drogi Lokalne władze chcą wymusić na GITD ochronę swoich szlaków przed tiram. Samorządy się skarżą, że im bardziej rozszerza się sieć tras płatnych viaTOLL, tym więcej dróg lokalnych na tym cierpi. Pieniądze z e-myta na długi, a nie na drogi Ponad 1,5 mld zł zabraknie Krajowemu Funduszowi Drogowemu na przyszłoroczny wykup obligacji. Ratunkiem mają być rolowanie długów i bardziej elastyczne korzystanie z pieniędzy funduszu. Rewolucja w opłatach za drogi rozładuje korki. Ale nie w Polsce Jedna umowa, jedna faktura, jedno urządzenie pokładowe – tak od 2015 r. mają rozliczać się kierowcy za przejazd drogami płatnymi w państwach, które planują utworzyć system regionalnego e-myta. Reklama poprzednia następna Zgłoś błąd na stronie Drukuj Newsletter Skopiuj link Przejdź do strony głównej