• Kawa i gazeta
    Ile energii dostarczają różne ilości kawy, przyrządzonej na różne sposoby, i jak wpływają na naszą czujność o danej porze dnia – tego dowiedzą się użytkownicy Kawowego Kalkulatora Energii, pierwszego dostępnego w języku polskim.
  • Szczęśliwa kobieta na jesiennym spacerze
    Prowadzisz zdrowy tryb życia, jesz pożywne posiłki, uprawiasz sport, a mimo to często odczuwasz zmęczenie i spadek energii? To może być sygnał, że styl życia, choć pozornie zdrowy, nie jest odpowiednio dobrany do potrzeb twojego organizmu. Poznaj 5 kroków do zdrowej energii.
  • Start
    Jak wynika z badań brytyjskich naukowców, żeby zachować dobrą formę, należy codziennie zrobić 10 tysięcy kroków.
  • Koktail
    Koktajle owocowo-warzywne są doskonałym urozmaiceniem zbilansowanej diety. Ich picie uzupełnia poziom witamin, przeciwutleniaczy i fitoskładników w organizmie. Mają też działanie oczyszczające i odchudzające. Po ich wypiciu odczuwamy przypływ energii i poprawia nam się humor. Samo zdrowie!
  • Filiżanka kawy z sercem
    Choć większość z nas spożywa ją głównie ze względu na właściwości pobudzające, wyniki badań wpływu kawy na nasz organizm dowodzą, że regularne picie kilku filiżanek espresso każdego dnia może przynieść korzyści dla naszego zdrowia. O jakim działaniu mowa?
  • Zdrowe jedzenie
    Zmęczenie, osłabienie, bóle głowy i stawów, rozdrażnienie czy problemy z koncentracją to typowe objawy przesilenia wiosennego. By zapobiec utracie energii, wrócić do formy i móc w pełni korzystać z uroków wiosennej pogody warto zmienić swoje zimowe nawyki. Przede wszystkim powinniśmy przekształcić swoje menu, pamiętać o produktach wspomagających odporność i zwiększyć aktywność fizyczną.
  • Jesteś na tyle stary, na ile czujesz się stary
    Starość to w równym stopniu stan ciała jak i ducha. Naukowcy przekonują, że osoby w podeszłym wieku, które zachowują młodzieńczy wigor są zdrowsze, a nawet wyglądają nieco młodziej.