• Suzuki Vitara
    Suzuki zanotowało największy wzrost sprzedaży spośród wszystkich marek na polskim rynku. Najpoważniejszą stratę zanotował Fiat. Jakie samochody Polacy kupowali najczęściej, a które traciły? Co niebawem czeka kierowców?
  • Które samochody są najtrwalsze?
    Zaskoczenie w świecie motoryzacji? Po szeregu prób na samochodach 20 marek eksperci opublikowali wyniki. Nie wszytko złoto, co się świeci...
  • Mercedes AMG-GT
    Nowy raport nie pozostawia złudzeń! Analitycy wyliczyli, że przez nieuczciwe zagrania koncernów kierowca bezsensownie wydaje ponad 2 tys. zł rocznie. A będzie jeszcze gorzej. Która firma najbardziej nabija kierowców w butelkę? Jakich aut unikać? Ile samochody palą naprawdę? Rekordowe "mijanie się z prawdą" wynosi niemal 40 procent! Który silnik jest najbardziej ekonomiczny? Zobacz wyniki testów drogowych.
  • Raport DEKRA 2014
    Który używany samochód okrąży równik ponad dwa razy i nie zepsuje się? Jaki model będzie najlepszy z przebiegiem 100 tys. km? Specjaliści prześwietlili 15 milionów aut. Na tej podstawie powstał nowy ranking niezawodności czterech kółek z drugiej ręki. Oto raport na 2014 rok - zdaniem rzeczoznawców DEKRA solidne samochody ma robić m.in. Mazda, Audi, Mercedes, BMW, Opel, Ford i Toyota. Dziennik.pl wybrał z tego zestawienia najlepsze auta w kategorii przebiegu od 50 tys. km do 100 tys. km. Zobacz, który model danego producenta jest najsolidniejszy...
  • Chevrolet corvette stingray
    Nie ma jazdy bez gwiazdy? Napęd na cztery koła czy na tył? Chyba, żeby zajrzeć na półkę czymś na… baterie? Może jednak włoski seksapil. Znamy już listę kandydatów do tytułu Światowego Samochodu Roku 2014.
  • Silnik Forda - 1.0 EcoBoost
    Który silnik jest najbardziej ekonomiczny i w dodatku przyspiesza jak żaden inny? Po szeregu testów zespół 87 ekspertów z 35 krajów świata wydał werdykt. Kto produkuje samochody z mechanicznym sercem jak dzwon? Zobacz najnowsze zestawienie wyników konkursu na najlepszy silnik 2013 roku. Przypominamy, że "International Engine of the Year Award" należy do najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży motoryzacyjnej. Nagroda jest przyznawana od 1999 roku. Przed wyłonieniem zwycięzcy 87 dziennikarzy motoryzacyjnych z 35 krajów sprawdzało silniki pod kątem ich osiągów, kultury pracy i ekonomii spalania.
  • Które silniki się psują, a które są niezniszczalne?
    Niemiecka niezawodność nie jest taka jak niektórzy myślą. W opinii autorów najnowszego opracowania zawód swoim właścicielom sprawiły samochody takich marek jak Audi, BMW i wieloletni król rankingów niezawodności - Porsche. Którzy jeszcze producenci oferują auta z awaryjnymi jednostkami? Kto produkuje samochody z mechanicznym sercem zdrowym jak dzwon? Dla własnego dobra zobacz najnowsze zestawienie…
  • Które silniki się psują, a które są niezniszczalne?
    Niemiecka niezawodność nie jest taka jak niektórzy myślą. W opinii autorów najnowszego opracowania zawód swoim właścicielom sprawiły samochody takich marek jak Audi, BMW i Volkswagen. Którzy jeszcze producenci oferują auta z awaryjnymi jednostkami? Kto produkuje samochody z mechanicznym sercem zdrowym jak dzwon? Dla własnego dobra zobacz najnowsze zestawienie…
  • Zestawienie samochodów używanych
    Oto niemal 30 samochodów wartych zainteresowania. Najnowsza lista jest tak bogata, że każdy kierowca wybierze dla siebie odpowiedni model, nadwozie, rocznik i wersję silnikową. Sprawdź, które auto używane to strzał w dziesiątkę.
  • Ford ka - samochód jest produkowany w fabryce Fiata w Tychach - pierwsze miejsce w klasie aut mini
    Niemieccy eksperci opublikowali swój słynny raport, który co roku jest traktowany jako wyrocznia. Jak nigdy do tej pory Polacy mają co świętować. Ujawniono nową listę najlepszych aut używanych! Samochód z polskiej fabryki ma najmniejszy wskaźnik wad spośród niemal 100 modeli samochodów. Przedstawiamy najnowsze wyniki badań niemieckiego automobilklubu ADAC. Ranking powstał na podstawie zgłoszeń kierowców samochodów, które uległy awarii na trasie. Zestawienie niemieckich ekspertów obejmuje samochody w wieku od jednego do sześciu lat, produkowane w niezmienionej formie przez okres co najmniej trzech lat, których liczba rejestracji wynosi przynajmniej 10 tysięcy egzemplarzy rocznie. Najczęstszymi przyczynami awarii były uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu (41,4 procent) i układu jezdnego (21,6 proc.). Problemy z silnikiem zdarzały się rzadko - 7,4 proc. Statystyka awaryjności ADAC, w odróżnieniu od rankingów usterkowości Dekra, GTU czy TUV, powstaje w oparciu o awarie uniemożliwiające jazdę.