homologacja Pendolino dostało zgodę. Może wyjechać na tory Pendolino na tory. Urząd Transportu Kolejowego wydał zgodę na dopuszczenie do eksploatacji pociągów typu EMU250PKP popularnie nazywanego Pendolino. Rachunek za serwis pendolino Dzięki eskalacji konfliktu z Alstomem PKP Intercity ma szansę sporo zaoszczędzić na utrzymaniu nowych pociągów. Zgodnie z umową za obsługę jednej maszyny przewoźnik powinien płacić 2,8 mln zł rocznie Jak szybko pojedzie Pendolino? Spór trwa, a PKP płaci W drugiej połowie czerwca okaże się, kiedy pociągi Pendolino wyjadą na polskie tory - zapowiada PKP Intercity. Przewoźnik prowadzi negocjacje z producentem, firmą Alstom. Obie strony spierają o dopuszczalną prędkość w homologacji, bez której maszyna nie może być użytkowana. Reklama PKP żąda wyjaśnień od producenta Pendolino PKP domaga się od producenta Pendolino, firmy Alstom wyjaśnienia, kiedy uzyskają homologację pociągów zgodną z zamówieniem. O Pendolino "na najwyższym szczeblu". Naliczanie kar rozpoczęte Pociągi niezgodne z zamówieniem, naliczanie kar rozpoczęte. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w sprawie Pendolino toczą się rozmowy na "najwyższych szczeblach". Reklama Spór o Pendolino. PKP: Odbierzemy tylko szybkie pociągi PKP Intercity stawia się producentom Pendolino. Kolejarze mówią wprost, że albo pociągi będą dostosowane do dużych prędkości, albo nie odbiorą zamówionych składów. Bo tory były złe... Pendolino dwóch prędkości i spór o homologację Dwa z nowoczesnych pociągów miały wyjechać na tory już latem - dowiedział się "DGP". A nie wiadomo, czy wyjadą w grudniu. Trwa spór o homologację. Już od maja PKP Intercity może naliczać Alstomowi 17 mln zł kar miesięcznie. Pociągi bardzo ekspresowe? Takie rzeczy tylko przed referendum Pierwsze z pociągów Inspiro zakupionych przez Metro Warszawskie wyjadą na tory już w przyszłym tygodniu - ustalił dziennik.pl. Tym samym tabor stołecznego metra spektakularnie się wzbogaci, i to jeszcze przed referendum w sprawie odwołania prezydent Hanny Gronkiewicz-Waltz. Polscy przedsiębiorcy: Nie otwierać za szeroko drzwi zagranicznym firmom To reakcja na mur certyfikatów, homologacji i standardów, przez który próbują się przebić za granicą. Okazuje się, że nasz rynek jest dla obcokrajowców otwarty ale bez proporcjonalnej wzajemności. Uwaga kierowcy! Nadciągają zmiany w prawie drogowym Wprowadzanie na polski rynek nowych typów samochodów będzie łatwiejsze po wpisaniu do polskich przepisów unijnych zasad homologacji pojazdów. Reklama poprzednia następna Zgłoś błąd na stronie Drukuj Zapisz się na newsletter Obserwuj na Facebooku Przejdź do strony głównej