• Za mało snu = problemy ze zdrowiem
    Zły nastrój, problemy z koncentracją i ospałość to tylko niektóre skutki zbyt małej ilości snu. Do tego „najsłabsze”, bo niedosypianie może powodować bardziej poważne problemy ze zdrowiem.
  • Kobieta śpi
    Sen to zdrowie, pod warunkiem że trwa odpowiednio długo. Zarówno za krótki, jak i za długi nocny odpoczynek może być groźny dla zdrowia i zwiększa ryzyko zawału serca.
  • Budzik w ręku
    Odkrywaniem sekretu zadowolenia z życia zajmują się także naukowcy. Jak wynika z ich ostatnich ustaleń, szczęście należy wiązać z odpowiednim nocnym odpoczynkiem. Odpowiednim, czyli jakim?
  • Patenty na lepszy sen
    Lubisz pracować nocą albo masz taki natłok zajęć, że kładziesz się do łóżka nad ranem? Jeśli chcesz dobrze wypocząć w trakcie krótkiego snu, zadbaj o to, by był on mocny i zdrowy. O czym powinieneś pamiętać?
  • Mężczyzna śpi
    Chroniczne niewyspanie szkodzi zdrowiu. Nie tylko osłabia organizm, ale i sprzyja otyłości, cukrzycy typu 2 czy nadciśnieniu, co zostało już niejednokrotnie udowodnione. Według najnowszych badań także wylegiwanie się w łóżku może być niebezpieczne. Jaka jest zdrowa porcja snu?
  • Kobieta śpi
    Wydaje ci się, że śpisz za mało? A może za dużo? Mamy odpowiedź na twoje pytania. Analiza ponad 300 badań dotyczących snu przyniosła nowe ustalenia dotyczące zdrowej ilości nocnego odpoczynku.
  • Jak spać, by się wyspać?
    Czerwona, żółta, a może niebieska? Jaka powinna być sypialnia idealna? Naukowcy sprawdzili, który kolor sprzyja dobremu wypoczynkowi i podają długość snu w konkretnych sypialniach.
  • Za dużo snu wcale nie sprzyja zdrowiu
    To mit, że tylko za krótki sen jest niezdrowy, zaś długi nocny odpoczynek gwarantuje lepszą kondycję organizmu. Najnowsze badanie dowodzi, że śpimy coraz dłużej i grozi to poważnymi schorzeniami.