• Studio telewizyjne
    Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji została zalana skargami na TVN. To masowa akcja. Na 13,6 tys. skarg i wniosków, jakie wpłynęły do rady, aż 12,1 tys. to żądania cofnięcia koncesji dla TVN i TVN24 - wynika ze sprawozdania za ubiegły rok.
  • "Wiadomości" TVP
    71 skarg na „Wiadomości” wpłynęło do KRRiT od października - dowiedział się dziennik.pl. To dwa razy więcej niż w całym 2015 roku. W tym samym czasie na „Fakty” i TVN 24 wpłynęły trzy zażalenia, od posłów PiS i żony prof. Wiesława Biniendy, jednego z głównych ekspertów komisji smoleńskiej.
  • TVN
    Krystyna Pawłowicz powołując się w skardze do KRRiT na ustawę o radiofonii i telewizji stwierdziła, że koncesję telewizyjną można cofnąć, jeśli rozpowszechnianie programu poważnie zagraża m.in. bezpieczeństwu państwa lub narusza normy dobrego obyczaju. A TVN zdaniem posłanki nie dość, że "realizuje przemysł pogardy", to jeszcze posługuje się mową nienawiści i manipuluje w efekcie pobudzając agresję widów ze środowisk obecnych opozycji. Sprawdziliśmy fakty i terminy, okazuje się, że żadna z koncesji - ani dla kanału głównego TVN, ani też dla stacji tematycznych - nie wymaga w najbliższym czasie przedłużenia.
  • Posłanka PiS Krystyna Pawłowicz
    TVN i TVN24 szczują Polaków przeciwko sobie – zarzut takiej treści znalazł się w petycjach, jakie dostaje Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Tylko w tym miesiącu przyszło 5,5 tys. identycznych w treści postulatów. Ich autorzy domagają się odebrania stacjom koncesji na nadawanie – donosi „Gazeta Wyborcza”. Pomysłowi przyklaskuje posłanka PiS Krystyna Pawłowicz.
  • Portal Sputniknews.com
    KRRiT znalazła sposób na sączące rosyjską propagandę "Radio Sputnik". Rada zamierza odebrać koncesję spółce "Hobby", która użycza anteny Rosjanom.
  • Janusz Palikot
    Janusz Palikot wraca do antykościelnej retoryki i ostro atakuje Radio Maryja. Kandydat Twojego Ruchu na prezydenta chce kontroli Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz odebrania toruńskiej rozgłośni koncesji na nadawanie.
  • Ojciec Tadeusz Rydzyk
    Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji żąda of nadawcy Telewizji Trwam zapłaty prawie 1,3 miliona złotych za koncesję na MUX-1. "Nasz Dziennik" cytuje oświadczenie ojca Tadeusza Rydzyka, który odniósł się do żądań KRRiT.
  • Choć Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła decyzję o przyznaniu koncesji TV Trwam, to wśród polityków PiS zapanował niepokój. Domagają się przeprowadzenie kontroli NIK w KRRIT.
  • Senatorowie Prawa i Sprawiedliwości żądają, żeby marszałek Senatu Bogdan Borusewicz opublikował w całości list, który w kwietniu wysłał do przewodniczącego Konferencji Episkopatu Polski abpa Józefa Michalika. Chcą także poznać odpowiedź duchownego na to pismo.
  • Wygląda na to, że ojciec Tadeusz Rydzyk stracił jednego rywala w walce o koncesję na multipleksie. Pozostało jeszcze kilku. W tym rastaman prowadzący projekt Radiotelewizja.pl.