• Opalanie zimą
    Jeśli zimą spędza się dużo czasu na świeżym powietrzu, w miejscach, w których nie brakuje słońca, trzeba koniecznie pomyśleć o zabezpieczeniu przed niebezpiecznym działaniem jego  promieni, a nie tylko rozkoszować się przyjemnym ciepłem, które dają.
  • Opalanie
    Filtry przeciwsłoneczne powinny być dobierane do konkretnego fototypu skóry. Przed zastosowaniem kremu czy balsamu ochronnego warto więc sprawdzić swoją wrażliwość na promieniowanie UV i wykonać badanie poziomu melaniny. Jest ono bezbolesne i daje odpowiedź na wiele pytań, m.in. jaki filtr zastosować na początku opalania, kiedy go obniżyć i jak długo można przebywać na słońcu bez ochrony.
  • Kobieta oglądająca kremy do opalania
    Kremy do opalania szybko tracą swoje właściwości, a zwietrzałe – nie dają skutecznej ochrony przed niekorzystnym działaniem promieni słonecznych. Dermatolodzy radzą, by kosmetyki z filtrem UV zużyć maksymalnie w ciągu 6 miesięcy po otwarciu opakowania. Pod wpływem wysokiej temperatury w preparatach zachodzą niekorzystne zmiany i mogą pojawić się drobnoustroje. Przez to zmniejsza się aktywność substancji czynnej. Mimo aktualnej daty ważności, nie należy więc stosować takich kremów w kolejnym sezonie.
  • Kobieta z sałatką owocową
    Spożywanie przynajmniej trzech porcji warzyw i owoców dziennie wpływa nie tylko na kondycję skóry, ale poprawia również jej koloryt. Naukowcy przekonują, że w codziennej diecie przede wszystkim powinno znaleźć się miejsce dla marchewek, kiwi i kapusty.
  • Bezpieczne opalanie to podstawa dbałości o skórę.
    Jedna syntetyczna pigułka może na kilka tygodni zapewnić skórze i oczom ochronę przed słońcem i wyeliminować potrzebę wielokrotnego smarowania skóry filtrem przeciwsłonecznym i noszenia ciemnych okularów. Pozwala też ukryć zmarszczki uwydatniane przez słońce.