• Zdrowa żywność
    W okresie styczeń-lipiec 2019 r. w stosunku do analogicznego okresu 2018 r. najbardziej staniały: sprzęt telekomunikacyjny, owoce, jaja i prąd, a najbardziej zdrożały warzywa i wywóz śmieci - wynika z danych GUS o cenach towarów i usług konsumpcyjnych w lipcu.
  • Dziecko je posiłek
    Węglowodany, białko, żelazo, wapń, a także witaminy z grupy B i kwasy tłuszczowe – takich składników odżywczych powinno dostarczać pierwsze i drugie śniadanie spożywane przez dzieci. Dzięki temu będą miały one więcej energii, a także lepiej skupią się na lekcjach.
  • Węglowodany węglowodanom nierówne
    Szklanka soku, kromka chleba, papryka, banan i słodkie ciastko na deser. Co łączy te tak różne potrawy? Wszystkie są źródłem węglowodanów –związków, które są naszym głównym źródłem energii. Ale węglowodany węglowodanom nierówne. Jedne zapewnią szybki zastrzyk energii, drugie – długotrwałe uczucie sytości. Na niektóre z nich trzeba bardzo uważać w odchudzaniu… Oto przewodnik po węglowodanach.