• Pieczywo z dżemem
    Coraz więcej osób rezygnuje z chleba, ponieważ powszechnie uważa się, że pieczywo tuczy. Czy rzeczywiście jest ono odpowiedzialne za nasze nadmierne kilogramy? Jakie wartości odżywcze ma chleb?
  • Pieczywo
    Wiele osób rezygnuje z pieczywa w swojej diecie sądząc, że to ono jest powodem przybierania na wadze. Jednak w zbilansowanej i zdrowej diecie nie może zabraknąć tego ważnego składnika. Dlaczego?
  • Chleb wypiekany tradycyjnymi metodami jest bardzo zdrowy
    To mit, że chleb i bułeczki są niezdrowe. Może być wręcz przeciwnie. Na pytania dotyczące pieczywa odpowiada Vincent Gauthier, właściciel piekarni i kawiarni.
  • Dlaczego nie upiec chleba w domu?
    Powszechnie panuje przekonanie, że pieczywa nie da się przygotować w domowym piekarniku. Okazuje się, że każdy może przygotować własny, zdrowy chleb
  • Nie wszystkie produkty zbozowe zapewnią dziecku tyle samo energii
    Kasza, ryż, przeróżne wypieki, no i oczywiście – pieczywo. Produkty zbożowe to podstawa naszej diety. Nie wszystkie są równie zdrowe dla rozwijającego się organizmu przedszkolaka. Po które sięgać? Oto, co zaleca doradca żywieniowy.
  • Węglowodany węglowodanom nierówne
    Szklanka soku, kromka chleba, papryka, banan i słodkie ciastko na deser. Co łączy te tak różne potrawy? Wszystkie są źródłem węglowodanów –związków, które są naszym głównym źródłem energii. Ale węglowodany węglowodanom nierówne. Jedne zapewnią szybki zastrzyk energii, drugie – długotrwałe uczucie sytości. Na niektóre z nich trzeba bardzo uważać w odchudzaniu… Oto przewodnik po węglowodanach.