To relacja jednostronna, która stawia w negatywnym świetle Państwowe Przedsiębiorstwo "Porty Lotnicze" i jego prezesa Mariusza Szpikowskiego - podkreśla w oświadczeniu PPL odnosząc się do sobotniego wydania magazynu "Superwizjer" TVN.
Spółka Max Bögl, która wygrała przetarg na wydłużenie drogi startowej na lotnisku w Radomiu, podpisała umowę na realizację z zarządzającym lotniskiem Przedsiębiorstwem Państwowym "Porty Lotnicze". Koszt inwestycji to 146,7 mln zł.
Lotnisko w Modlinie w obecnym kształcie jest nierentowne; aby mogło istnieć trzeba zainwestować w nie przynajmniej 550 mln zł, a na to nie ma zgody - powiedział PAP prezes PPL Mariusz Szpikowski komentując raport EY ws. lotniska w Modlinie. Zdaniem Mazowsza, to "przyparcie do muru".
Marszałek Adam Struzik chce, żeby Mazowsze odkupiło od państwowego PPL udziały w lotnisku. Liczy, że pogodzi to skłóconych właścicieli i odblokuje inwestycje w porcie.
Nie chcemy upadłości Modlina, ale nie mamy wpływu na jego przyszłość - mówił podczas spotkania z dziennikarzami prezes PPL Mariusz Szpikowski. Poinformował, że PPL jest zainteresowany sprzedażą udziałów w Modlinie, gdyby pojawiła się oferta kupna.
Na początku 2019 roku – zgodnie z planami Przedsiębiorstwa Państwowego Porty Lotnicze – mają być rozstrzygnięte pierwsze przetargi dotyczące zaprojektowania nowego lotniska w Radomiu – poinformował PAP rzecznik PPL Piotr Rudzki.