• Orzechy włoskie
    Uważane są za jedną z najzdrowszych przekąsek, o ile zachowamy umiar w ich spożywaniu. Jak wynika z najnowszych badań, wzmacniają serce i zmniejszają ryzyko przedwczesnej śmierci. Orzechy oraz pestki dyni i słonecznika.
  • Orzechy
    Większość z nas orzechy traktuje jako słoną przekąskę, zajadaną przed telewizorem. Tłumaczymy ich brak w diecie… kalorycznością. Często zapominamy, że orzechy są tak kaloryczne, gdyż są tłuste. I jest to bogactwo nienasyconych kwasów tłuszczowych, które obniżają poziom złego cholesterolu. Zjadając około 30 gramów, czyli garść orzechów dziennie, na pewno nie przytyjemy, za to dostarczymy swojemu organizmowi wiele dobrego. Zobaczcie jakie właściwości mają orzechy.
  • Pączek
    Obecnie tłusty czwartek kojarzy się z pączkami, faworkami i innymi słodkimi przekąskami. Dawniej na stołach pojawiało się mięso, słonina, boczek. Podstawowa zasada brzmiała „im tłuściej tym lepiej” - tłuszcz symbolizował szczęście i obfitość. Co warto wiedzieć o jego spożywaniu, aby najbliższy czwartek wyszedł nam na zdrowie? Kilku rad udziela ekspert kampanii „Poznaj się na tłuszczach” dietetyk mgr Ewa Kurowska
  • Pączek
    Będąc na diecie, często popełniamy małe grzeszki. Słabość do słonych oraz słodkich przekąsek może zniweczyć wiele tygodni starania się o wymarzoną sylwetkę. Oto najbardziej kaloryczne przekąski, których powinniśmy unikać.
  • Dlaczego nie mogę schudnąć?
    Podobno odchudzanie nie jest trudne, jeśli mamy dobrą strategię i się jej trzymamy. Strategia ta jednak musi być przemyślana i nie mogą wkraść się w nią żadne dietetyczne pułapki, kulinarne grzeszki i inne żywieniowe błędy.