• Najpopularniejsze rozrywowe show telewizyjne
    "X Factor" i "Must be the music" to jedne z najbardziej spektakularnych i kosztownych show w polskiej telewizji. Pomimo ogromnego nakładu finansowego, słynnych celebrytów i intensywnej promocji, programy te wciąż przegrywają walkę o widza z od lat istniejącymi na antenie "Jaka to melodia?" i "Familiada".
  • Magda Gessler i Robert Janowski
    Dotychczas Robert Janowski był niekwestionowanym ulubieńcem reklamodawców. Teraz jednak, prowadzący "Jaka to melodia" musi ustąpić pierwszeństwa restauratorce Magdzie Gessler. W najnowszym rankingu gwiazd telewizyjnych, które przyniosły swoim stacjom największe zyski z reklam, to gospodyni "Kuchennych rewolucji" jest liderką.
  • Najbardziej "dochodowe" gwiazdy telewizji
    Dobry gospodarz telewizyjnego show to przede wszystkim ten, który przyciąga publiczność i powoduje, że zyski stacji rosną. Dom mediowy PanMedia Western, w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem tych najbardziej "dochodowych" celebrytów. Oto telewizyjne osobowości, które w minionym roku w największym stopniu przyczyniły się do zwiększenia zysków swojej stacji .
  • Rusin, Doda czy Mucha? Oto polskie gwiazdy okładek
    Blondynka, długie, rozpuszczone włosy. Oto najczęściej pokazywana bohaterka polskich okładek. Tak gwoli statystyki. Jednak najchętniej pokazywana gwiazda blondynką bynajmniej nie jest. Kinga Rusin to sława, która najczęściej gości na okładkach. W pierwszym kwartale 2011 roku mogliśmy ją oglądać na nich 11 razy. Tak wynika z raportu Press-Service Monitoring Mediów, który uwzględnił 48 tytułów prasy kolorowej i kobiecej. Jurorka „You Can Dance” pokonała w nim takie seksbomby jak Anna Mucha, Doda i Edyta Górniak. Każda z nich ma na koncie 10 okładek ze swoją podobizną. Mniejszym wzięciem cieszą się panowie. W rankingu zwyciężyli Artur Żmijewski, Kuba Wojewódzki, Nergal i Robert Janowski – każdy z nich pojawił się na dwóch okładkach. Zobacz polskie gwiazdy okładek!