Przedsiębiorcy, z którymi rozmawiałem, powiedzieli, że jeżeli my wyrównujemy pole gry w VAT, to oni widzą, że wypadają z gry nieuczciwi. To właśnie ci nieuczciwi zasadniczo podmywali konkurencyjność tego rynku – powiedział wicepremier, minister rozwoju i finansów Mateusz Morawiecki, z którym rozmawialiśmy w czasie Kongresu 590.
22-letni ratownik medyczny przyjechał karetką na drinka na bydgoskim
rynku. Podejrzanie zachowującym się mężczyzną zainteresował się operator
monitoringu miejskiego, który wezwał na miejsce patrol policji. Po
sprawdzeniu kierowcy karetki okazało się, że mężczyzna jest pod wpływem
alkoholu.
Kondycja polskiego przemysłu jachtowego jest bardzo dobra, a tegoroczne obroty polskich stoczni jachtowych i ich dostawców przekroczą 1 mld złotych – szacuje prezes Polskiej Izby Przemysłu Jachtowego i Sportów Wodnych „Polskie Jachty” Sebastian Nietupski. W 2015 r. polskie stocznie wyprodukują ok. 17 tys. łodzi.
W nadzwyczajnych sytuacjach autorytarność decyzji bywa skuteczniejsza
niż demokratyczne procedury, które obserwujemy np. w kontekście Grecji - tak ekspert komentuje chińską strategię ratowania rynku.
Co zrobić, jeśli konkurencja opowiada o tobie nieprawdę? Zmyśla najgorsze historie, by podebrać ci klientów? Wiesz, że ktoś kłamie, ale nie wiesz dokładnie kto. Przed takim dylematem stanęła stołeczna firma ochroniarska, której przyszło się zmierzyć z najpopularniejszą obecnie w polskim biznesie strategią: oczernianiem. Plan nie był łatwy, dla niektórych być może kontrowersyjny. Ale skutek jest oszałamiający.
Co zrobić, jeśli konkurencja opowiada o tobie nieprawdę? Zmyśla najgorsze historie, by podebrać ci klientów? Wiesz, że ktoś kłamie, ale nie wiesz dokładnie kto. Przed takim dylematem stanęła stołeczna firma ochroniarska, której przyszło się zmierzyć z najpopularniejszą obecnie w polskim biznesie strategią: oczernianiem. Plan nie był łatwy, dla niektórych być może kontrowersyjny. Ale skutek jest oszałamiający.
Co zrobić, jeśli konkurencja opowiada o tobie nieprawdę? Zmyśla najgorsze historie, by podebrać ci klientów? Wiesz, że ktoś kłamie, ale nie wiesz dokładnie kto. Przed takim dylematem stanęła stołeczna firma ochroniarska, której przyszło się zmierzyć z najpopularniejszą obecnie w polskim biznesie strategią: oczernianiem. Plan nie był łatwy, dla niektórych być może kontrowersyjny. Ale skutek jest oszałamiający.