smart watch Smartwatche Amazfita dostają dużą aktualizację. Co nowego zobaczmy? Nowe funkcje dostały urządzenia czterech serii: Cheetah, Falcon, T-Rex i Balance. Fitbit Charge 6. Wiele funkcji w małej opasce [TESTUJEMY] Za opaskę trzeba zapłacić 799 zł. Jak za tego typu urządzenie – to sporo. Ale jeśli weźmiemy pod uwagę nie formę a możliwości – jest dużo, dużo lepiej. Fitbit wycofuje się z Polski? Mamy oświadczenie firmy Technologiczne media zelektryzowała w weekend informacja o tym, że urządzenia tego producenta nie będą już dostępne aż w 29 krajach, m.in. w Polsce. Reklama Dobry smartwatch na każdą kieszeń? Amazfit pokazuje model Active Spadkobierca serii GTS i GTS Mini kosztuje 579 zł za wersje czarną oraz różową i 669 zł za wersję purpurową. Huawei Watch GT 4. Szukamy zmian [TESTUJEMY] Chińska firma strzela nowymi smartwatchami niczym z karabinu. Seria GT 4 liczy aż siedem wariantów, różniących się wielkością i wykończeniem. Ja do testów dostałem model Classic – kosztujący 1099 zł. Reklama Amazfit Balance. Na taki smartwatch długo czekałem [TESTUJEMY] Za urządzenie trzeba zapłacić 1119 zł. Biorąc pod uwagę jego możliwości oraz to, co za podobne bądź większe pieniądze oferuje konkurencja – moim zdaniem warto. Smartwatch warty fortunę. Oto złoty Huawei Ultimate [ZDJĘCIA] Huawei pokazuje nowy smartwatch. Ten model przeznaczony będzie dla nielicznych, bo zegarek ma zaporową cenę. Oto Watch Ultimate. Jest już Fitbit Charge 6. Są płatności Google Pay i obsługa map Firma pokazała kolejną wersję swojej popularnej opaski. Za urządzenie trzeba będzie zapłacić 799 zł. Xiaomi Watch 2 Pro będzie pracował na Wear OS. To dobra i zła wiadomość Premiera najnowszych urządzeń popularnej w Polsce firmy odbędzie się 26 września. Oczy większości użytkowników będą zwrócone na smartfony, ale to smartwatch wygląda najciekawiej. Amazfit Cheetah. Smartwatch do biegania. I sportu [TESTUJEMY] Za zegarek trzeba zapłacić około tysiąca złotych. Więcej w nim sportu niż rozwiązań „smart”, ale właśnie w tą stronę chce iść teraz firma. Reklama Amazfit dodaje płatności do swoich zegarków. Również w Polsce Firma wprowadza też na nasz rynek kolejny smartwatch który ma pomóc w zarządzaniu kondycją – zarówno fizyczną, jak i psychiczną. Samsung Galaxy Watch6. Przyjemne deja vu [TESTUJEMY] Za najnowszy smartwatch Samsunga w rozmiarze 44 mm trzeba zapłacić od 1599 zł (WiFi) do 1849 zł (LTE). Ceny mniejszej 40-ki to 1449 zł (WiFi) i 1699 zł LTE. Amazfit idzie po nowych klientów. Chce być kojarzony ze sportem Segment smartwatchy dla osób aktywnych zdominowały Garmin, Polar czy Suunto. Apetyt na wykrojenie swojego kawałka tortu ma teraz Amazfit. Jeden dzień i... koniec! RAPORT obnażył nieskuteczność motywacyjnego działania aplikacji sportowych Zaledwie 4 na 10 użytkowników przetrwało próbę pierwszego dnia i wróciło do zainstalowanej 24h wcześniej aplikacji fitness – wynika z raportu Sensor Tower. A to i tak lepiej niż przed rokiem. Dobra wiadomość?Z aplikacji korzystamy coraz dłużej mimo droższych subskrypcji. Duży wpływ mają na to m.in. smartwatche, urządzenia do monitoringu naszego stanu zdrowia i elementy rywalizacji, wskazują twórcy raportu. Huawei smartwatchami stoi. Firma chwali się wynikami sprzedaży Chiński producent wprowadza do swojej oferty kolejne urządzenia. Przy okazji pochwalił się rynkowymi udziałami. TicWatch Pro 5. Smartwatch z WearOS może długo działać [TESTUJEMY] Zegarki Samsunga doczekały się godnego konkurenta. Urządzenie ma kilka nietypowych funkcji i przede wszystkim świetny czas pracy na jednym ładowaniu. Polacy wielkimi fanami cyfrowego wspierania dbałości o zdrowie. Nowe dane robią wrażenie! Aplikacji umożliwiających m.in. pomiar spalonych kalorii czy liczących kroki używa 50 proc. mieszkańców Polski - wynika z raportu firmy doradczej Deloitte. 25 proc. Polaków korzysta z oprogramowania do treningu fizycznego, a 24 proc. monitoruje swój sen w smartfonie. Huawei Watch Ultimate. Dlaczego kosztuje tak dużo? [TESTUJEMY] To jeden z najdroższych smartwatchy na rynku, który w topowej wersji kosztuje niemal tyle co Apple Watch Ultra. Czy jest w nim coś, co uzasadnia taką cenę? WhatsApp w końcu na zegarkach. Jest jeszcze jedna wiadomość Jeden z najpopularniejszych komunikatorów trafi na urządzenia z Wear OS. Ale lepiej się zastanowić, czy go instalować. Polacy pokochali smartwatche. Ich zakup można... wpisać w koszty prowadzenia działalności gospodarczej! Polacy coraz częściej na swoich nadgarstkach noszą smartwatche, które pod względem popularności wyprzedziły już nawet tradycyjne zegarki. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Huawei CBG Polska, 27% z nas regularnie używa smartwatchy, 16% klasycznych zegarków z tarczą i wskazówkami, a 6% elektronicznych z cyfrowym wyświetlaczem. Kolejne 6% ma co najmniej 2 różne zegarki, które użytkuje zamiennie, natomiast 45% osób nie nosi zegarka. Smartwatche stały się naszym nieodłącznym kompanem każdego dnia. Czego w nich poszukujemy, z jakich funkcji korzystamy i w realizacji jakich celów nas wspierają? następna Newsletter Drukuj Skopiuj link Zgłoś błąd na stronie Przejdź do strony głównej