• Digel
    Marka mody męskiej Digel wprowadza do salonów nową kolekcję. Obok wyszukanej stylizacji, wysokiego gatunku tkanin i subtelnej brytyjskiej nonszalancji klient znajdzie tam przede wszystkim cały przepych złotej jesieni od mięciutkich dzianin po harmonijne jesienne barwy. Kolekcję podzielono na dwie linie: Notting Hill i Central Park.
  • Wojciech Cejrowski
    Od zawsze wierny doktrynie, podróżniczej pasji... ale nie tylko. W trakcie 20 lat obecności w świecie mediów zdążył wypracować rozpoznawalny styl, który promuje również w jednym z internetowych sklepów.
  • Moda wg marki Levi's i Celestine Cooney
    Marka Levi’s odświeżyła niektóre ze swoich najbardziej popularnych modeli. Zobacz czego w męskiej szafie nie może zabraknąć tej wiosny. Razem ze stylistką Celestine Cooney, Levi's opracował wiosenny przewodnik po męskim stylu.
  • Kolekcja zima 2011/2012
    W kolekcji męskiej na zimę 2011/12 Big Star stawia na sprawdzone denimowe rozwiązania. Jest, w czym wybierać. Kolekcja złożona z wielu modeli spodni z rożnych gatunków dżinsu. Swobodnie i z dużą dozą barwnego animuszu to pomysł, który z pewnością się sprawdzi w jesienno-zimowe szarówki. Zobacz zdjęcia!
  • BYTOM Sztuka krawiectwa od 1945
    Dojrzały mężczyzna, ceniący profesjonalizm, wysoką jakość i ponadczasową klasykę – oto klient marki Bytom kreowany w najnowszej kampanii jesień - zima 2011/12. To kontynuacja założeń wizerunkowych z poprzedniego sezonu. Współczesne męskie krawiectwo Bytomia nabiera rozmachu poprzez pełną stylistycznie kolekcję formalnej mody męskiej. Nieprzypadkowo sesja zdjęciowa, której wyniki możecie obejrzeć w serwisie Jegostrona.pl, przedstawia mężczyznę dojrzałego, eleganckiego, dystyngowanego, mężczyznę sukcesu.
  • Koszulka polo za 60 euro. Drogo, ale pieniądze pójdą na walkę z AIDS
    Fundacja Nelsona Mandeli w ramach zbiórki pieniędzy na cele charytatywne wypuściła linię ubrań nawiązującą do więziennej przeszłości pierwszego czarnego prezydenta RPA.